Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Awesome :star_struck:

3 likes

1545 (stiekem een kleine zwak voor, dit wordt de 3e uitvoering (GMT dan)), helemaal niet aan die eerste gedacht, hoewel die ook wel een keer leuk was geweest.

Twijfel sowieso of ik er goed aan heb gedaan want heb weer kriebels om terug te gaan naar één (en dat zou dan zeker niet de GMT zijn maar 1 van de huidige 3), it’s that time of the year :sweat_smile:

4 likes

Unsure GIFs | Tenor

:joy:
Succes, kerel! En we horen wel als we moeten meedenken, he! :wink:

3 likes

:joy: ja sorry!

Nou wie weet gooi ik er wel een polletje in!

3 likes

Wow! :star_struck:

@VriesKou dezelfde kleur?

3 likes

Neenee

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ben benieuwd!

In the meantime, even een kiekje a la KGIGO!

16 likes

Oké kroeg kom maar door @TagEd heeft jullie hulp aangeboden :stuck_out_tongue_winking_eye: dus bij deze; áls je er maar één mocht houden, welke zou dat zijn?

Voor degene die de escape gaan gebruiken, dan graag een alternatief, bijv. ‘Alles eruit, Seamaster 300m erin’ (wel graag een duiker en binnen het budget van deze 3)

Dus niet: deze houden en die erbij, één horloge is het doel/idee :crazy_face:

En als je de keuze voor mij (makkelijker) wil maken door één of twee van deze 3, van mij te adopteren, dan nemen we even een achterkamertje :kissing_heart: :sweat_smile:

0 stemmers
6 likes

Ik zou dan voor een smp41 gaan int zwart

3 likes

Middag :sunny::+1:

14 likes

Simpel…de Space Odyssey. :+1:

3 likes

17 likes

Mooi blauw is niet lelijk :slightly_smiling_face:

17 likes

Alles er uit en een H.G.P.:joy:

5 likes

Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen :sweat_smile:

Perfecte combi :ok_hand: (volgens mij)

Zo daar heb ik gewoon overheen geluld :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

O.k., de 2001 en de Doxa gaan nek-aan-nek. En dat in de SQUALE kroeg! :grimacing: :joy:

Ik heb voor de 2001 gestemd, trouwens.
Maar allemaal eruit en dan deze, zou ik me ook kunnen voorstellen.
Video Review - The 2022 TAG Heuer Aquaracer Professional 200

Echter, jij hebt volgens mij een keer een gebruikte of ‘NOS’ TAG Heuer gekocht waarvan de schroefdraad kapot was en bent daardoor (wat mij betreft ten onrechte; ik in 30 jaar nog nooit een probleem met dit merk gehad :person_shrugging:) bang om nog een keer een TAG Heuer te kopen, toch? :thinking:

Maar goed, als je dan écht geen TAG Heuer wil; een nette gebruikte Omega Seamaster is ook leuk. Ik zou Q, B&O en Ten2Two in de gaten houden.

5 likes

Zo’n verrassend goed idee zag je niet aankomen he…… :sunglasses:

5 likes

:smile::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Had ik ook niet hélemaal verwacht maar ik hou van jullie eerlijkheid! :kissing_heart: ben wel benieuwd hoe deze in de Doxa ‘kroeg’ zou uitvallen :wink:

Je komt altijd met leuke ideeën! Door jou al een keer een Nivada Chronomaster gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik hou niet zo van stalen bezels dus vind dan een modelletje ouder (denk ik) met die keramische bezel mooier (en zo’n ‘stropdas’-urenwijzer :sweat_smile:).

Nouja het was gewoon een nieuwe, van deze:

Naah niet bang, sluit ook niet uit dat er nog ooit een komt maar ik vind TH een beetje duur voor wat je krijgt (en dan helpt zo’n QC issue niet mee). En ik weet dat jij het daar totáál niet mee eens bent en meerdere argumenten hebt waarom dat bij een Omega of Rolex nog veel erger is, maar zo voelt het voor mij :man_shrugging:

Ja, heb een 300m gehad en die vond ik super vet, alleen de ‘verkeerde’ kleur. Die kriebelt weer een beetje vandaar dat ik die als voorbeeld aanhaalde :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zitten uiteraard in het dagelijkse window-shop rondje :grin:

Laten we het daar op houden :stuck_out_tongue_winking_eye:
IMG_6327

6 likes

De MM is erg fraai! :ok_hand: Maar…de SC heeft het gewonnen dus de MM mag in principe weer gaan. :sunglasses:

12 likes