Waarom moeten er 2 weg? Je vindt het toch mooie horloges? Is het een poging tot het wegnemen van onrust? Dat gaat namelijk sowieso niet lukken. Keuze stress?? Leg er dan 2 weg (in een kluis ofzo) en rouleer eens in de maand. Bij mij zorgt dat voor het opnieuw waarderen van een horloge.
Nog niet zo lang geleden was je nog erg enthousiast over dit 3tal. Misschien toch nog even goed over nadenken?
Ben het wel met ssfs eens
1 horloge gaat hier niet gebeuren! Is niet leuk, is niet nodig, hoeft niet…
3 zou kunnen als ik geen Squale verzameling zou hebben.
Je moet wel zorgen dat je rouleert want dan heb je er ook plezier van. Tenminste zo werkt het bij mij…
Moet niet hè! Vandaar de accent aigu op de áls om het hypothetisch te maken
Zéker, alle drie. Ik kan ook zelf geen duidelijke favoriet aanwijzen (op dit moment). Dat is telkens degene die ik om heb
If any, dan dat vooral ja. Of misschien beter gezegd op zoek naar ‘eenvoudig’. Ik heb ook ca. 17 zwarte polo’s zodat ik nooit hoef te kiezen
Misschien zou dat nog een oplossing zijn, ik draag ze nu al wel wat langer achter elkaar (zeg een weekje ofzo) maar telkens als ik de kist zie staan denk ik: ja nu moet ik wel echt weer eens even die pakken
Dat denk ik dus ook, maar misschien is dat gevoel van moeten rouleren wel hetgeen wat me tegenstaat (maar het ‘niet kunnen rouleren’ kan zomaar erger zijn )
Ben ik nog steeds! Want telkens denk ik bij degene die ik draag: ‘ja dit is hem’
Klopt! Misschien is dat ook wel waar ik altijd naar op zoek ben of op uitkom. De drie waar ik nu mee zit zijn op zich ook best bijzondere of op zijn minst uitgesproken modellen
Ja, en eigenlijk als ik daar nu zo over nadenk misschien voor mij wat te ‘saai’ de groene vind ik ook mooi, en de witte met blauwe bezel, maar weet niet of ik op een witte plaat niet uitgekeken zou raken.
Ja zo’n Seamaster is onwijs tof. Ik heb dit model inmiddels in 3 verschillende varianten gehad; blauw, zwart en Sedna. De blauw stalen vond ik denk ik nog het mooist. Maar als ik er nu nog een keer een wil proberen zou ik ook kiezen voor die zilveren-blauwe van jouw foto.
Maar eigenlijk probeer ik nu vooral te wachten op een nieuwe generatie van de Seamaster 300m. Dit huidige model zit echt aan het einde van z’n cyclus dus het kan nooit lang meer duren, hoop ik. En dan met wat verbeteringen zoals dunnere schakels, met taper. Verder is het horloge nagenoeg perfect.
Tja…het was een stevige cat fight hier de afgelopen week. De zwarte broek en de blauwe () broek gingen tit for tat…12 ronden lang. Uiteindelijk ging de blauwe broek er met de championship belt vandoor.
Ik had eigenlijk de dag nadat ik bij Ferry ben geweest al spijt van de verkoop van mijn Marina Militare. Ik was toen gelijk al teveel onder invloed van de Doxa 3003T sharkhunter, waardoor de 1521 MM even uit beeld verdween. Ik vind ze beide prachtig en ik ga een serieuze poging wagen beide draagtijd te geven. Er komt nog wel een stalen band bij, na de vakantie. Want die zit er nu niet bij.
Dus dat de 1521 MM er weer moest komen wist ik al héél snel. Ik heb David ook gelijk een dibsje gestuurd toen hij deze van Erik overnam. Ook in de wetenschap dat er bij hem zelden iets langer dan een maand blijft liggen …