Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

En Sjaak heeft hem verkocht aan mij :wink:
Bedankt :yum:

11 likes

Die van mij werd op Mesh geleverd maar nooit gebruikt…

@PLP

Ik ben nogal gecharmeerd van een blasted militaire, vooral op blasted bracelet

3 likes

:point_up:

2 likes

Jeetje das lang geleden, ik weet nog mijn eerste bandje van een oudere neef met 80’s house muziek :ok_hand:t2:

5 likes

Hier ook weer iets incoming… :cowboy_hat_face:

Het houdt niet op…niet vanzelf. :grinning:

7 likes

Wat is er aan het handje bij Squale ik zie niks meer op de site van Royke en bij SW lijkt alles wat voorradig is in de sale. :thinking:

Weet iemand wat loos is?

1 like

Vwb Qwatches. Zij kopen (voorlopig) even niets meer in qua Squale. Marges vinden zij té klein (geworden). Zo vernam ik laatst van Roy.

2 likes

Dan maar die marge pakken op inruilende HF leden. Wel jammer.

1 like

Jammer idd voor ons vwb een NL verkooppunt voor Squale, waarvan de heren zelfs ook nog op HF zitten.

2 likes

@HeinW

13 likes

Nice!. En dan is het nog niet eens echt donker…

Ik vind de prijzen best flink gestegen maar dat is een welbekende opmerking hedentendage, met alles wel.

Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar die stalen band dan vind ik 270 euro echt 100 euro teveel. Zeker met een sluiting zonder on the fly verstelling.

Ik heb de band ook gehad en is verder een prima stalen band en het design bevalt mij ook. Maar echt geen 270 euro waard.

1 like

Je gaat er ochtends niet wakker van worden bij wijze van spreken. Korte duur.

Dat is dan wel jammer! En een punt van aandacht!!
Serieuze Duiker voor een serieuze prijs Needs a serieuze Lume!
Zo moeilijk is het niet, iedere microbrand kan het nl ook…

Trouwens, de Grimoldi was vanmorgen toen ik wakker werd lekker leesbaar dus het kan wel

2 likes

Het zonnetje in huis :grinning:

18 likes

Ik heb dezelfde ervaring en gevoel erbij idd. Jammer dat het loon niet evenredig mee stijgt. :see_no_evil:

1 like

Ik ben het wel met je eens. En volgens mij is het ook niet zo moeilijk, want het heeft gewoon te maken met het aantal laagjes luminova. Maar bij de Grimoldi hebben ze dat dus beter voor elkaar is jouw ervaring? :ok_hand:

1 like

Vandaag weer eens de 1521 PVD :sunglasses:

18 likes

Dit mag niet meer hè van @louis :point_down:

4 likes

Klopt, de Grimoldi is wel goed, maar volgens mij wordt dat ook in het bijbehorende verhaal besproken. De Sole moet ik nog eens checken. De Mm heeft geen :disappointed: Lume zegmaar… Zo jammer van het mooie horloge!
Ik vind de nieuwere modellen wel beter Lume hebben dan de oude…

2 likes