Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Weer zo’n vrouwendingetje, overdrijven :wink:

2 likes

Tsja, Squale, duikers, over, drijven … soort van logica :smile:

2 likes

Best prijzig maar geen moment spijt van gehad! En het kan nog veel gekker toch bij een vergelijkbaar merk, waar veel qualista ook gek van zijn, is een rubber strap met clasp ook die prijs :upside_down_face:

2 likes

Avond kroeg!

11 likes

460 euro, toch?

1 like

Goede! Avond :slightly_smiling_face:

Hier ook iets met oranje binnen gekregen vandaag :hugs:

Nu nog even op MN gezet maar er zijn nog meer bandjes onderweg.
De originele Tropic is echt niets mis mee hoor en ruikt ook heerlijk maar ben altijd wel weg van Erika.

13 likes

Nieuwe aanwinst? Mooi!!!

1 like

Dat is dan wel echt eind jaren '80. Nooit mijn ding geweest. Heb altijd meer gehouden met iets met gitaren en mensen die echt iets kunnen spelen.

Het kan ook een stuk voordeliger, zoals bij

Lekker, man! Congrats! En lekker veel posten, in het HGP-topic, he!

Ja, he? Een beetje zoetige geur.

4 likes

Maar de squale bracelet sluit wel stuk mooier aan en lijkt stuk meer in gedachten ontworpen te zijn met het ontwerp van de kast dan de mijn inziens meer generieke bracelet verkrijgbaar bij HGP.

Niks mis natuurlijk daarmee maar een nieuw ontwikkelde specifieke bracelet mag best wat kosten ten op zichte van een bracelet met een nieuw logo (beetje oneerbiedig en puur op basis van mijn speculatie :slight_smile: )

1 like

Waar blijft die Diaboliq die ik twee maanden geleden besteld heb?

12 likes

avondwisseltje

14 likes

Tegen de tijd dat ik het bandje kreeg zal wel 93/94 geweest zijn ben zelf van 86

4 likes

Vreemde lui die horloge :nerd_face::see_no_evil: Het was zo gezellig gisteravond met Remco dat we het vanavond hebben herhaald. Avondwissel dus…:innocent:

13 likes

@erikje ik ben een nieuw lid en zou graag in contact komen mbt squale, groet Gabriel

2 likes

Nee, absoluut, de Squale bracelet sluit natuurlijk perfect aan op de 1521 en alleen daarop. De HGP-kast-/bandaansluiting is, denk ik, meer generiek. Weet ik ook niet zeker hoor. Maar de endlinks van de HGP-bracelet sluiten in ieder geval wel perfect aan ook.

De 1521 bracelet is speciaal en alleen ontworpen voor de 1521. Maar dat deze dan bijna 3x zoveel moet kosten, vind ik toch best stevig. Ik weet dat sommige ‘up-market’ merken het nog veel gekker maken hoor. En als je je horloges graag op staal draagt, dan is zo’n Squale bracelet het toch wel waard, denk ik.

Steel bracelets for 1521 || Squale Official Website

8 likes

Wat nu weer?:joy:

4 likes

Oh, man! Wat een soap!
Pittige Tijden (1996-1999) - KinderTV Geheugen

5 likes

Ja dat hadden Remco en ik eigenlijk ook. :joy:

3 likes

Ja dat staat toch wel erg goed op zo’n 1521 :ok_hand:

2 likes