Alleen das wel roadrunner en niet daffie duck toch?

Vintage & Pre-Owned Watches
B&O Watches has 100+ vintage and pre-owned watches in stock. Authenticity guaranteed, one year warranty and shipped worldwide.
Alleen das wel roadrunner en niet daffie duck toch?
Dat is toch wel de uber tropic wat mij betreft
Bij mij gaat die ook niet meer weg
Je horloge loopt 2 dagen en een paar uur voor, kerel!
Beetje jammer dat je hem niet even gelijk hebt gezet, toen je hem net ophaalde bij @daffie.
Ik ben het helemaal met je eens. Dit is de zesde in oranje en ik heb er ook vijf in zwart gehad. Ben zo stom geweest ze telkens weer te verkopen, voor (te) weinig. Deze gaat niet meer weg en als ik nog eens een zwarte in 20mm kan vinden voor een normale prijs voeg ik die ook aan mijn bescheiden Squale bandjescollectie toe. Want ûh, tja… de 1521’s blijven ook maar langskomen.
We hebben elkaar nog niet getroffen hoor!
Zo snel zijn we nou ook weer niet, eerst moet het werk af …
Same here!! De oranje is nu helaas ook niet meer leverbaar. Squale is gestopt die te produceren. De zwarte heb ik nog kunnen bestellen bij Cronofactum.
Mag ik je feliciteren Remco met deze prachtige Squale MM en je natuurlijk veel draagplezier wensen
.
Jij durft het natuurlijk niet te zeggen maar die MM heb ik van je afgenomen met het mes op de keel, dan doe ik het maar. Remco is dus eigenlijk geheel onschuldig, had gewoon persoonsbeveiliging moeten hebben toen
?
@SirSqualeWhale Now that’s what I call art!
@junior Congratulazioni, alvast! En @daffie , toch geen 3 tegelijk, dus!
Ja, ik had ook een afspraak, straks. Met een bekend kroeglid. Maar die moest helaas afzeggen. Dus dan trek ik hier maar even een koud Hertogje open, in alle eenzaamheid…
Proost, mannen!
B&O Watches has 100+ vintage and pre-owned watches in stock. Authenticity guaranteed, one year warranty and shipped worldwide.
Jij durft het natuurlijk niet te zeggen maar die MM heb ik van je afgenomen met het mes op de keel, dan doe ik het maar. Remco is dus eigenlijk geheel onschuldig, had gewoon persoonsbeveiliging moeten hebben toen
Zo is het exact gegaan inderdaad!
PS waar blijft @daffie nou? Ik zit te wachten.
So sick and beautiful at the same time.
Sjonge, wat gebeurt hier allemaal
Ik let de niet op en mn ex wordt gewiebert
Maar ik snap het wel… @daffie gaat de Grimoldi scoren
Plaatje voor de sfeer,
Nu nog even terug lezen…
Nu nog even terug lezen…
Daar begin ik hier niet aan, heb vandaag ook al gewerkt
Which model, bezel is it?
dan trek ik hier maar even een koud Hertogje open, in alle eenzaamheid…
![]()
Arme jij… Cheers!
Junior is al onderweg …
Leuk Remco! Gefeliciteerd
De MM is erg fraai!
Maar…de SC heeft het gewonnen dus de MM mag in principe weer gaan.
Dat had ik niet verwacht, ik dacht de de Mm het zou winnen, of evt beide houden. Maar ja ik ben geen flipperaar maar meer verzamelaar
Maar…de SC heeft het gewonnen
Is dat die groene, die blauwe, die blauwgroene of die groenblauwe?
En @daffie , toch geen 3 tegelijk, dus!
Neh twee levert mij al zoveel keuzestress op dat ik gedwongen was actie te nemen.
Maar ik snap het wel… @daffie gaat de Grimoldi scoren
Hmm…daar zeg je wat.
Plaatje voor de sfeer
Knaller!
Dat had ik niet verwacht, ik dacht de de Mm het zou winnen
Het was zogezegd een dik gevecht…
Is dat die groene, die blauwe, die blauwgroene of die groenblauwe?
Ja die idd…
Zo nu eerst eens even eten…kom net binnengelopen van het gezellige onderonsje met Remco.