Hier hetzelfde, heb ook nog even een bakkie gedaan in het ouderlijk huis. Was ontzettend leuk om eindelijk kennis te maken met de grote @daffie!
Later vanavond kom ik nog wel even langs in de kroeg, nu eerst eten.
Hier hetzelfde, heb ook nog even een bakkie gedaan in het ouderlijk huis. Was ontzettend leuk om eindelijk kennis te maken met de grote @daffie!
Later vanavond kom ik nog wel even langs in de kroeg, nu eerst eten.
Hebben we het vanochtend over inkrimpen, heb ik naast de incoming 1545 GMT (morgen), zomaar ineens nog 2 incomings
Een 1521 die ik nog nooit heb gehad en een (speaking of the devil) HGP waar er hier een paar op lopen te azen geloof ik, maar die ik helemaal niet hoefde
(was een combi)
Wait! What?!
Gelukkig gaat het bij jou niet alle kanten op, ofzo.
Kijk, dat begrijp ik dan wel weer.
Maareh, congrats alvast!
Het gaat wel erg rap hier idd.
Wel een beetje een theekransje hier, als wijven om de brij kletsen……
Wat heb je gekocht Daan?
Haha zoals ik jou nu een beetje ken, ken jij mij ook een beetje toch
Ja dat was helemaal niet de bedoeling, ik wilde er geen wel benieuwd om die monin kast een keer te zien
Wat heb je gekocht Daan?
Een oude PVD 1521 (normaal geen liefhebber van PVD maar moet hem een keer zien/ervaren) en een gele HGP
Een oude PVD 1521
Hmm…een oude? Ben benieuwd
Hmm…een oude? Ben benieuwd
Joah nee niet heel oud (zoals die van @Petteflet) 2018 dus wel Squale in de zijkant en ETA2824
een gele HGP
Say what?!
Dat is volgens mij op dit moment de meest gewilde HGP!!
Daar ben ik weer …
Wat een heerlijke verschijning is dit toch!
Ik ben er ontzettend blij mee, maar … deze gaat het pand waarschijnlijk weer verlaten. Wel pas na mijn vakantie, want ik vertrek vrijdag (zonder deze 1521 MM).
“Wat nou weer Junior?” Nou ûh, jullie kennen mij inmiddels als de plakband plakkende bandwisselaar en dat doe ik vooral om sporen van bandgewissel te voorkomen. Daar heb ik echt een t#fushekel aan! Ik heb vanmiddag niet heel goed opgelet, in al mijn enthousiasme, maar deze fraaie MM heeft wat superkleine spoortjes die je zonder loep overigens niet ziet (en ik krijg het ook niet echt op de foto) … maar ja, als je eenmaal weet dat ze er zijn. Tja. Ik kan daar niet goed mee overweg.
@Daffie had ze zelf overigens ook niet allemaal gezien. Het valt pas op als de band eraf is en de band is er tot vandaag niet afgeweest. Dus David treft géén enkele blaam! Hij is wat mij betreft 100% betrouwbaar. Dus geen gezeur daarover svp.
Dat gezegd hebbende ben ik wel helemaal blij dat ik er weer even eentje om de pols heb. Hij gaat wel zo weer de doos weer in en na mijn vakantie in het blauw. Daarna koop ik een nieuwe, kost me (veel) meer maar dan is 'ie helemaal smetteloos. Want na vandaag weet ik zeker dat ik deze bij mijn Doxa 300T wil hebben. Topklok!
Diegenen die nu gaan roepen “Waar maak je je druk om, je ziet het niet en het hoort erbij!” dat klopt, maar ik krijg er de kriebels van. Hoe onzichtbaar ook.
En zo hebben we allemaal een afwijking …
Want na vandaag weet ik zeker dat ik deze bij mijn Doxa 300T wil hebben.
Na vandaag is duidelijk, is er ook een einddatum?
Na vandaag is duidelijk, is er ook een einddatum?
Ik ga eerst een weekje op vakantie! Krijg het sowieso allemaal voor vrijdag niet meer voor elkaar. Maar geloof me, ik ga hier wel haast achter zetten als ik terug ben.
Dat is volgens mij op dit moment de meest gewilde HGP!!
Das mooi want grote kans dat die gelijk door gaat
superkleine spoortjes, die je zonder loep niet ziet (en ik rijg het ook niet echt op de foto)
Het valt pas op als de band eraf is
Jeetje, je hebt het zelf al gezegd maar
Waar maak je je druk om, je ziet het niet
Ik zal niet zeggen dat het erbij hoort want het is in principe onnodig (en ik hou er ook niet van)
Maar voor een mooie korting leg ik me daar wel bij neer hoor
Ja toch wel jammer Remco dat die kleine spoortjes er zitten. Begrijp je volledig overigens. Eenmaal gezien, hoe miniem ook, en dan vooral weten dat ze er zijn, kan de fun best beïnvloeden. Zo zit ik ook in elkaar. Had ik de band er af gehad dan had ik ze vast ook gezien en hadden we het vooraf geweten.
Fijn dat je het sportief oppakt…en zoals al besproken houden wij nog contact (zoals we sowieso al wel doen
) als je weer terug bent.
Ik zal niet zeggen dat het erbij hoort
… toch doen hè! Haha.
Zo zit ik ook in elkaar.
Dat weet ik en daarom weet ik ook 100% zeker dat jij het niet hebt gezien. Anders had ik je vanavond nog een retour-Tikkie gestuurd.
Het komt allemaal goed!
retour-Tikkie
Komt zeker goed. Youbet!
ik krijg er de kriebels van. Hoe onzichtbaar ook.
Dan is het maar goed dat jij mijn 1521 nog nooit van dichtbij heb gezien . Polished kast en bracelet = krassenmagneet. Stoor me er totaal niet aan. Horloge gaat nooit weg en is en blijft een tool watch toch
deze gaat het pand waarschijnlijk weer verlaten.
Das mooi want grote kans dat die gelijk door gaat
Die ben je zo kwijt. Maar ik zou 'm even rustig een kans geven. You know, you might like it.
Daar ben ik weer …
Mag ik zeggen, je bent gewoon lichtelijk gestoord Ga jij nu zeggen dat je Doxa nog helemaal mint is??? Geloof ik niet van, na de vakantie beide in het blauw en neem de Invicta van @Eddie over en gelijk is alle stress weg
Maar goed, ik heb zo ook mijn gebruiksaanwijzing zoals bekend