Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Jij hebt ze waarschijnlijk zelf gemaakt. Dat scheelt. Ik vind een kras op de auto ook minder erg als ik zelf schuld heb, zelfs als je 't nauwelijks ziet. :wink:

minions-heart

:joy:
Inderdaad! Haha.

Neen, de MM vanavond nog.
Heb net wat foto’s gemaakt, even tekstje schrijven en doorrrr … :wink:

5 likes

Echt?! Dat zou je bij jou niet zeggen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik krijg langzamerhand het idee dat ik hier bij de ‘normalere’ hoor :thinking: dat kan toch niet :crazy_face:

Ik juist niet! Heb er liever een paar op staan, voor een paar K korting, die ik niet zelf gemaakt heb :sweat_smile:

(Dan hoef ik ook niet zo zuur meer te zijn als ik er zelf (of beter gezegd mevrouw :shushing_face:) nog een bij zet)

3 likes

Tuurlijk! :joy:

giphy-2

3 likes

Kan je een gezellig heel klein bondje mee maken hier op het HF, heel selectgroepje :wink:

3 likes

Daarom durfde ik hem er ook wel bij te nemen :+1: en zo niet is dat ook geen ramp :wink:

Wie weet, ben in ieder geval nieuwsgierig naar de kast. Misschien wel een volgende wildwaterbaan-compagnon :crazy_face: maar ik denk het niet, want het is niet volgens plan :sweat_smile:

En ook ik heb zo mijn eigenaardigheden voor degene die dat nog niet wisten :joy:

4 likes

Done!
Ik mag de link niet zelf delen, maar die vinden we wel denk ik … :sunglasses:

1 like

:joy::+1:

5 likes

Ga jij nou denken dat jij enige zeggenschap hebt over wat ik weg doe?
Ik dacht het niet vriend.
Niemand komt op mijn werkdagen tussen mij en m’n Invicta.

6 likes

Goedemorgen

12 likes

Deze blauwe, of is 't een groene … :thinking: kobalt blauwe Sole Cascante is in het echt wel héél erg tof! De ‘sunburst’ op de wijzerplaat is echt fraai.

:joy:
Als ik 'm kon betalen zou ik deze Konstantin Chaykin Minion er voor de grap bij nemen! Alleen vraag ik me wel telkens, als ik deze foto zie, af hoe laat het is?!

8 likes

Ik heb in het HGP-topic alvast een beetje een opwarmertje gedaan. Misschien dat je al een dibs krijgt, binnenkort. Scheelt weer. :wink:

4 likes

Hahaha, is dus echt, dacht photoshop :wink:

3 likes

Ik denk 5min over 1 aan die oogjes te zien. :+1:

4 likes

Zeker: Klik.
Als je nog een potje met geld hebt staan … :sunglasses:

@n_visser, je hebt gelijk!

Konstantin Chaykin has iterated his bestselling Wristmon Joker frequently, installing new faces and complications the “rolling eye” time display, including the sci-fi Martian Tourbillon that tells the time and date on Mars. Now he takes inspiration from Minions, a spin-off from the Despicable Me animated film franchise.

Wel even wennen lijkt me. Maar goed, ik weet ook de helft van de tijd niet hoe laat het is als ik naar mijn pols kijk. Daar heb ik de iPhone voor. :joy:

3 likes

Dat hebbie goed gedaan (duurt nog wel een weekje) :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1: dacht dat ie wel van jou zou komen, maar jij hebt een te goede zelfbeheersing? :sweat_smile:

2 likes

Gisteren een nieuwe BoR gemonteerd op m’n 1545. Bandje was toch zodanig priegelen, dat ik de endlinks er niet op gedaan heb. Toch nog goede vibes.

7 likes

Het is echt groen hoor! Geen twijfel mogelijk :slightly_smiling_face:

Die is echt gaaf! Maar 14k zonder Tax is wat minder…

Goede morgen All,
Nog even de Grimoldi,

11 likes

De vrienden van Gnomon zijn het niet met je eens … :sunglasses:

Blijft wennen, die kroon aan ‘de verkeerde’ kant.
Wel echt een toffe uitvoering! :star_struck:

5 likes

Dan hebben ze het verkeerd want mevrouw VriesKou heeft al gesproken :point_down:

En als ik één ding heb geleerd is het dat ze altijd gelijk heeft, ook als je vindt van niet

6 likes

lol

Hahaha, koffie over het toetsenbord … :joy:

4 likes