Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Kijkk, met mevrouw Vrieskou kan ik praten! :slightly_smiling_face:
Maar om verdere discussie te vermijden heb ik nu de Oris Aquis titanium om.
Ook om even te kijken of ik hem nu wel of niet wil houden.

10 likes

Groen, blauw, oranje, zwart, wit, zilver…hij heeft het gewoon allemaal. :sweat_smile::+1:

14 likes

Potverdikkie, het hele verhaal ging over jou, maar op het laatst moet je ons er toch nog even bij trekken. :joy:

6 likes

Leuk! Zo’n PVD maakt de 1521 meteen weer heel anders. Gaat je vast goed bevallen. :ok_hand: En een ETA2824 is ook een pré :face_with_peeking_eye:

3 likes

Die brush op de wijzerplaat doet mij continu denken aan een spotlight (van een theater of iets dergelijks). Het waaiert mooi uit! De kleur van de indices complimenteert de plaat ook geweldig.

4 likes

Morning…

16 likes

Môgge!
Ik zeg niks … :sunglasses:

7 likes

Limited edition van 50 stuks.

Nu van blauw naar zwart rubber gegaan maar ik weet het niet. :face_with_peeking_eye: Twijfel of deze kleuren voor mij zijn. :grimacing:

10 likes

Youre Welcome Jensen Ackles GIF - Youre Welcome Jensen Ackles Dean  Winchester - Discover & Share GIFs

Ja, zou wel willen en komt ook nog wel een keertje. Maar, voor nu even genoeg gekocht weer. Er moet eerst het e.e.a. uit.

Same here. En daarnaast ben ik ook een beetje klaar met nachten hier doorbrengen. Zeker nu het weer herfst en straks winter wordt. :cold_face:

neglected-garden-shed-allowed-to-rot-and-decay - Wood Finishes Direct

Heel eerlijk? Ja, het is een onderscheidend ontwerp. Maar ik heb het nooit een heel aantrekkelijk model gevonden. Er zijn zeker mooiere (duikers) te koop. :person_shrugging:

Zeker. Ben er ook gek op! :ok_hand:

4 likes

So I’ve heard :joy: :+1:

Wie weet heb je die samurai in de tussentijd wel verkocht :stuck_out_tongue_winking_eye: beetje vooruit kijken/plannen kan geen kwaad :man_shrugging:

Ik niet, maar ben benieuwd :yum:

Ik wil hem (daarom) nog wel eens ooit proberen :sweat_smile: maar ik zou hem alleen helemaal geborsteld willen (en liefst met matte bezel)

4 likes

Haha, de datum op mijn horloges zijn over het algemeen overbodig, en alleen voor de sier😉

4 likes

Moge Hein.
Heb je ook een Lume pic? Ben wel benieuwd

Ik zou iets donkerblauw met een structuur proberen. Een donkerblauwe Summit? Of een single Pass Nato of een donkerblauwe sailcloth

Kijk eens bij CNS watch strap of the watch Steward de blauwe op de laatste foto komt bij Ali vandaan, hele mooie kwaliteit! Voor 6 euro.
De sailcloth op de foto is van Watchbandit
En ik heb ook nog een Zuludiver oranje Tropic die wel weg mag,

Ik vond en vind hem mooi. Een echt eigen smoel, bling icm een ingetogen prachtige sunburst dial en als je hem ziet dan denk je, die zal wel wat wegen, maar als je hem om doet is die verrassend licht! En 8k moet zeggen dat ie bij mij ook perfect op de pols ligt.
Maar grote concurrentie vanuit het Squale kamp en een volle horlogedoos maken dat ie wel weg mag…

Ik heb wel een Scots brite voor je :laughing:

8 likes

Ik bedoel eigenlijk of het horloge voor mij is…:face_with_peeking_eye::joy:
Twijfel erg sterk wat te doen.

Never, de kwaliteit daar is niets voor mij. Ik heb mijn adressen voor straps.

2 likes

Ik proef een enkeltje Blauw :face_with_monocle:

Wat is er mis dan ? Heb nl wat incoming van hun.
En waar koop jij je straps dan ?

4 likes

Er is niks mis mee in het algemeen, maar ik vind ze goedkoop aanvoelen. Logisch ook want dat staat zelfs in hun naam CNS, maar daarmee niks voor mij.
Mijn mening hoeft natuurlijk niet voor een ander te gelden.

Ik koop graag bij Bulang&Sons NM en Watch Steward en Erika. Miros ook gehad zijn ook goed.

5 likes

Dit is altijd goed:

15 likes

Stalen blasted band zou wellicht een oplossing zijn, maar dan moet dat net voorbij komen.
En dan nog…

3 likes

Ik vind verder alleen mesh als voorbeeld, heel snel gezocht:

6 likes

Hiero! :wink:

3 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes: 14k, maar leuk is die wel zeg.
Die zou jij eigenlijk wel moeten hebben in je collectie :relieved:

3 likes