Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Vind de blauwe band wel lekker fris bij dit horloge. Is dat de band die erbij hoort? Zwart, hmmm … nee. Maar dat is smaak!

Als je die zwarte Squale racing Tropic wegdoet mag je me trouwens een PB sturen. :wink:

Voor mij zou deze kleur blauw te fris zijn, ook de reden waarom de COSC het geen week heeft uitgehouden. Ook een prachtige 1521, maar op de pols kreeg ik er geen klik mee. Vooral door de kleur.

Maar ja, als ik dan weer de foto’s van de lichtblauwe Matic van @Royce zie. Poeh! :heart_eyes:

Als jij de nummers van de Lotto in de goede volgorde weet te zetten, wil ik wel een gokje wagen. :sunglasses:

5 likes

Weet ik, maar ik ga die band echt niet nieuw bestellen op de gok.
Heb ik ook al gehad op een andere Squale.

De horror. :nauseated_face:

3 likes

Sorry, maar wat een afzichtelijk kermisding, voor een werkelijk krankzinnige prijs. :face_vomiting: O.k., dat lucht op. :stuck_out_tongue:
Maareh, hey, ieder z’n ding, natuurlijk. :wink:

En dat is het belangrijkste! :+1:

Ja, soms moet je keuzes maken. :person_shrugging:

3 likes

Goedemiddag allen,

Anders moet je weer eens scrollen om alles te lezen.

Ik denk dat je gewoon een hele mooie zomerse 1521 hebt. :ok_hand:

Fijne middag allen!

12 likes

Ja deze komt erbij, de zwarte tropic ook.

Jaja :rofl: De zwarte maakt het “rustiger” dat blauw op blauw was voor mij teveel blauw.
Dus ik vind dat al een verbetering, maar is het genoeg :thinking:

Nu ik die zwarte met oranje plaat weer zie krijg ik toch spijt.
Die heb ik van UF geplukt en binnen 5 minuten aan @Sjaak verkocht, in een opwelling geen idee waarom :face_with_peeking_eye:

13 likes

Wel een bijzondere complicatie met tourbillon etc. dat zal de prijs wel verklaren vermoed ik. Het uiterlijk is, tja …

… een beetje My first Sony weet je nog, uit jouw jeugd… :joy:

3 likes

En Sjaak heeft hem verkocht aan mij :wink:
Bedankt :yum:

10 likes

Die van mij werd op Mesh geleverd maar nooit gebruikt…

@PLP

Ik ben nogal gecharmeerd van een blasted militaire, vooral op blasted bracelet

3 likes

:point_up:

2 likes

Jeetje das lang geleden, ik weet nog mijn eerste bandje van een oudere neef met 80’s house muziek :ok_hand:t2:

5 likes

Hier ook weer iets incoming… :cowboy_hat_face:

Het houdt niet op…niet vanzelf. :grinning:

7 likes

Wat is er aan het handje bij Squale ik zie niks meer op de site van Royke en bij SW lijkt alles wat voorradig is in de sale. :thinking:

Weet iemand wat loos is?

1 like

Vwb Qwatches. Zij kopen (voorlopig) even niets meer in qua Squale. Marges vinden zij té klein (geworden). Zo vernam ik laatst van Roy.

2 likes

Dan maar die marge pakken op inruilende HF leden. Wel jammer.

1 like

Jammer idd voor ons vwb een NL verkooppunt voor Squale, waarvan de heren zelfs ook nog op HF zitten.

2 likes

@HeinW

13 likes

Nice!. En dan is het nog niet eens echt donker…

Ik vind de prijzen best flink gestegen maar dat is een welbekende opmerking hedentendage, met alles wel.

Maar als ik bijvoorbeeld kijk naar die stalen band dan vind ik 270 euro echt 100 euro teveel. Zeker met een sluiting zonder on the fly verstelling.

Ik heb de band ook gehad en is verder een prima stalen band en het design bevalt mij ook. Maar echt geen 270 euro waard.

1 like

Je gaat er ochtends niet wakker van worden bij wijze van spreken. Korte duur.

Dat is dan wel jammer! En een punt van aandacht!!
Serieuze Duiker voor een serieuze prijs Needs a serieuze Lume!
Zo moeilijk is het niet, iedere microbrand kan het nl ook…

Trouwens, de Grimoldi was vanmorgen toen ik wakker werd lekker leesbaar dus het kan wel

2 likes