Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Het zonnetje in huis :grinning:

17 likes

Ik heb dezelfde ervaring en gevoel erbij idd. Jammer dat het loon niet evenredig mee stijgt. :see_no_evil:

1 like

Ik ben het wel met je eens. En volgens mij is het ook niet zo moeilijk, want het heeft gewoon te maken met het aantal laagjes luminova. Maar bij de Grimoldi hebben ze dat dus beter voor elkaar is jouw ervaring? :ok_hand:

1 like

Vandaag weer eens de 1521 PVD :sunglasses:

17 likes

Dit mag niet meer hè van @louis :point_down:

4 likes

Klopt, de Grimoldi is wel goed, maar volgens mij wordt dat ook in het bijbehorende verhaal besproken. De Sole moet ik nog eens checken. De Mm heeft geen :disappointed: Lume zegmaar… Zo jammer van het mooie horloge!
Ik vind de nieuwere modellen wel beter Lume hebben dan de oude…

2 likes

Weer zo’n vrouwendingetje, overdrijven :wink:

2 likes

Tsja, Squale, duikers, over, drijven … soort van logica :smile:

2 likes

Best prijzig maar geen moment spijt van gehad! En het kan nog veel gekker toch bij een vergelijkbaar merk, waar veel qualista ook gek van zijn, is een rubber strap met clasp ook die prijs :upside_down_face:

2 likes

Avond kroeg!

11 likes

460 euro, toch?

1 like

Goede! Avond :slightly_smiling_face:

Hier ook iets met oranje binnen gekregen vandaag :hugs:

Nu nog even op MN gezet maar er zijn nog meer bandjes onderweg.
De originele Tropic is echt niets mis mee hoor en ruikt ook heerlijk maar ben altijd wel weg van Erika.

13 likes

Nieuwe aanwinst? Mooi!!!

1 like

Dat is dan wel echt eind jaren '80. Nooit mijn ding geweest. Heb altijd meer gehouden met iets met gitaren en mensen die echt iets kunnen spelen.

Het kan ook een stuk voordeliger, zoals bij

Lekker, man! Congrats! En lekker veel posten, in het HGP-topic, he!

Ja, he? Een beetje zoetige geur.

4 likes

Maar de squale bracelet sluit wel stuk mooier aan en lijkt stuk meer in gedachten ontworpen te zijn met het ontwerp van de kast dan de mijn inziens meer generieke bracelet verkrijgbaar bij HGP.

Niks mis natuurlijk daarmee maar een nieuw ontwikkelde specifieke bracelet mag best wat kosten ten op zichte van een bracelet met een nieuw logo (beetje oneerbiedig en puur op basis van mijn speculatie :slight_smile: )

1 like

Waar blijft die Diaboliq die ik twee maanden geleden besteld heb?

12 likes

avondwisseltje

14 likes

Tegen de tijd dat ik het bandje kreeg zal wel 93/94 geweest zijn ben zelf van 86

4 likes

Vreemde lui die horloge :nerd_face::see_no_evil: Het was zo gezellig gisteravond met Remco dat we het vanavond hebben herhaald. Avondwissel dus…:innocent:

13 likes