Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

@erikje ik ben een nieuw lid en zou graag in contact komen mbt squale, groet Gabriel

2 likes

Nee, absoluut, de Squale bracelet sluit natuurlijk perfect aan op de 1521 en alleen daarop. De HGP-kast-/bandaansluiting is, denk ik, meer generiek. Weet ik ook niet zeker hoor. Maar de endlinks van de HGP-bracelet sluiten in ieder geval wel perfect aan ook.

De 1521 bracelet is speciaal en alleen ontworpen voor de 1521. Maar dat deze dan bijna 3x zoveel moet kosten, vind ik toch best stevig. Ik weet dat sommige ‘up-market’ merken het nog veel gekker maken hoor. En als je je horloges graag op staal draagt, dan is zo’n Squale bracelet het toch wel waard, denk ik.

Steel bracelets for 1521 || Squale Official Website

8 likes

Wat nu weer?:joy:

4 likes

Oh, man! Wat een soap!
Pittige Tijden (1996-1999) - KinderTV Geheugen

5 likes

Ja dat hadden Remco en ik eigenlijk ook. :joy:

3 likes

Ja dat staat toch wel erg goed op zo’n 1521 :ok_hand:

2 likes

Haha…lekker man. :sunglasses::grinning::+1:

3 likes

:joy:
Ik ga nu eerst maar even op vakantie want zoveel ‘verwarring’ in 24 uur moet ik even verwerken. Hij heeft 'm gewoon teruggekocht. Haha. Lekker hoor! En HF-spirit x2, mooi om te zien dat we allemaal een beetje gek zijn en tegelijkertijd ook liefhebbers van leuke horloges.

PS Zou Squale ook in de buurt zijn: Klik. :thinking:

Wel lekker in de file gestaan, net als gisteren. :sunglasses:
Maar was (weer) gezellig David! Volgende keer doen we echt een drankje hoor. :beers:

7 likes

Oja nummer 1 is binnen, maar daar keek ik eigenlijk niet meer naar uit met de 1521 PVD én gele HGP incoming :see_no_evil:

Dus ik denk dat dát de eerste is die in het blauw gaat, ach wel leuk heb ik ook weer een keer wat te verkopen :crazy_face:

:joy: :ok_hand: dit verzin je niet

12 likes

confused

… over een “beetje” gek gesproken. :wink:
Had je deze niet ook al eens gehad? Komt me zo bekend voor.

3 likes

Kan hem er nog vanavond op zetten en een ‘Remco-tje’ doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het mag van mij juist wel wat gekker :wink: (het horloge dan)

Neeh, die had een zwarte bezel (en datum)

1 like

Ik weet niet of @Daffie morgenavond iets te doen heeft … :wink:

2 likes

Die heeft het al druk zat met 2 Squale’s

2 likes

Vanille :ok_hand:t2:

2 likes

Denk dat ik jouw voorbeeld volg…op naar de Canarische Eilanden. :beach_umbrella:

En zo is het. :muscle:

Ja die files maken het er niet echt leuker op nee. :grimacing: Maar wij zijn hard-core :partying_face:

Nope. Alhoewel…ik verzon het vanochtend toch wel. :blush:

Onderweg naar de palmbomen en drankjes :tropical_drink:

Genieten! :ok_hand:

5 likes

Wellicht dit een optie?

6 likes

KlhHjSf-ezgif.com-crop

@Louis, ninja-edit! Je moest even door je privé fotoalbum? :wink:

4 likes

Wat?! Ja, ik zou dat dus niet kunnen, he. Zou toch op z’n minst even een paar dagen proberen en ervaren hoe ik me erbij/ermee voel. :person_shrugging:
Voor mij is het (uit)zoeken van een horloge en het ontvangen en dan ontdekken/ervaren echt een gevoelsding.
So Many Emotions GIFs - Find & Share on GIPHY

Daarnaast vind ik het best een leuk ding, die 1545 GMT. Maar ja, voor iedereen werkt dit kennelijk weer anders. :sweat_smile:

Maar, idd die 1521 PVD en gele HGP zouden mij ook meer aanspreken. Ben wel benieuwd!

Mag ik mee?! :pleading_face:

4 likes

Iets met juiste formaat of zoiets….:nerd_face::nerd_face:

4 likes

Gezellig! We nemen wel onze collectie horloges mee heh. Anders ga ik mij vervelen onder die parasol. :see_no_evil:

5 likes