Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Ik ken het model hè, dit is m’n derde :wink: hij is ook leuk, en een leuke uitvoering maar ik heb er nu geen zin in :sweat_smile:

4 likes

image

6 likes

De Omega heb ik al ruim 2 jaar en de teckel is afgelopen augustus 3 geworden, dus beiden niet echt meer nieuw.

3 likes

Dat is waarom ik nooit iets bestel als ik dronken ben. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Two men exaggerate with drinking beer and getting drunk during a video  call, old friends toasting through a computer call | Premium Photo

4 likes

image

6 likes

Heel mooi😍
Is daar al een dibs op? Anders houdt ik me graag aanbevolen👍

3 likes

Komt dat nog ooit voor bij zo’n geoefende drinker als jij? :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Moet je toch eens proberen! Is vaak leuk hoor :joy:

Ik drink helemaal niet :shushing_face: althans zelden

Een dubbele, hè @Tijdspraak :sweat_smile: maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt :wink:

6 likes

image

5 likes

Moguh, eerste werkdag weer dus het werkpaard om. Vanmiddag weer een :shark: om de pols

8 likes

Mogguh :+1::coffee: Vandaag deze weer om de pols…:muscle:

13 likes

Moge, ik ben ook weer wakker :wink:

18 likes

En ik deze weer … :wink:

Na mijn vakantie doe ik snel weer mee met zoiets!

:sunglasses:

PS Ik zie het, de duikring stond op de kookstand. Oh oh. :see_no_evil:

12 likes

Morning Gents!

15 likes

Ik hou er tegenwoordig maar wijs mijn mond over… :zipper_mouth_face:

5 likes

Spam spam eggs and spam…:blush:

14 likes

@daffie @junior @VriesKou Wat gebeurt hier allemaal??? :rofl::joy::rofl::joy::rofl::joy:. Over onrust gesproken… Die lijkt bij jullie zo groot dat zelfs ik het nu voel :rofl:.

Het zorgt in iedergeval wel voor genoeg reuring. Eigenlijk zitten we met zijn allen naar een dagelijkse Soap te kijken. Die doet het met die, en die heeft weer ruzie met die, en een dag later is het weer omgedraaid… Maar dan met horloges.

Squale ‘the soap’.

Hier mijn bijdrage van vandaag:
Al heel lang ligt er een shark mesh in de strap bak. Vandaag maar eens aan de 1521 gehangen. Ook geen match wat mij betreft. Volgens mij ben ik geen mesh persoon.

Mooie dag!

16 likes

:joy: Ja dit was wel van een behoorlijk ranzig Big Brother gehalte…maar niet minder gezellig. :innocent::grinning:

Ik vind het een fraaie combi hoor. :ok_hand:

Btw welke 1521 is dit?

Edit…zie het nu het is de chronometer versie. Nice!

3 likes

:joy: Yup! We zouden er entree voor moeten vragen! Misschien kunnen we daar het verlies van al die miskopen van compenseren :sweat_smile:.

Ok! Dan laat ik hem nog even zitten. Misschien moet ik eraan wennen.

De zwarte cosc! Moest ik ook aan wennen :joy:. Maar dat is inmiddels gebeurd :sweat_smile:.

4 likes

:grinning: Dat wordt nog een opgave. :see_no_evil:

Begrijp ik. :grin: Erg tof! En ik ben gek op opgelegde indices. Geeft zoveel meer actie op een wijzerplaat. :+1:

4 likes

14 likes