Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Inderdaad erg gaaf die 1521! De ultieme klik bleef echter uit met diverse modellen. Mijn blauwe COSC komt alleen in de zomer tevoorschijn. Met een korte broek en zonnetje komt die het beste tot zijn recht.

Maar met de 1521 UCB ben ik hooked!! Zo gaaf vind ik die!

2 likes

Twee dagen met de UCB, werkelijk een prachtige 1521! :star_struck:

Maar … ik voel ‘m niet en dat vind ik héél erg vervelend. Ik had me ontzettend op dit horloge verheugd! Op de foto’s ziet ‘ie werkelijk waanzinnig uit, in het echt ook maar op de pols: geen klik. :see_no_evil:

Zou het dan toch door die ‘saaie’ duikring komen? Eerlijk gezegd weet ik het niet. Het is in alle opzichten een prachtige horloge, de minutenwijzer springt eruit door het felle oranje. De wijzerplaatopbouw, het logo en alle details. Dit is werkelijk een fantastisch uitgevoerde knipoog naar de ouwe Blancpain 50F. Ik heb er eigenlijk helemaal niks op aan te merken …

Heeft Doxa mij dan definitief uit het Squalekamp gedrukt? Ik hoop van niet!

Voor nu kijk ik het nog even een paar dagen aan maar mijzelf kennende gaat dit niet heel erg lang duren. Al was het maar omdat ik hem ook nieuw wil houden zodat ik iemand anders er een plezier mee kan doen. Maar goed, dat moment is nog niet gekomen.

Ik zou er trouwens wel een foto van willen plaatsen, maar helaas ben ik net als de rest met handen en voeten gebonden en allerlei trucjes via sites waar je foto’s kan hosten, daar heb ik nu geen zin in.

Fijn weekend alvast! :beers:

PS plaatje via via … :innocent:

17 likes

Zonde junior dat het 'm toch niet lijkt te zijn, ondanks je voorpret goede zin

2 likes

Dat is jammer om te horen zeg dat de klik er niet helemaal is…
We hebben het specifieke model nog niet eens mogen aanschouwen :sweat_smile:

2 likes

Nou nou Remco… Das toch ook wat :thinking: dan moet je m maar bij mij brengen…

1 like

Oei Remco, Tja ik heb dat ook eens ondervonden met de aanschaf van de Squale diver down

Echt een horloge waar ik helemaal weg van was maar helaas geen klik mee kreeg.
Nu alweer vele horloges later denk ik wel mijn ideale duo te hebben met de Submariner en een horloge waar ik aan twijfelde om te kopen. Een quartz nog wel waar ik eigenlijk niet echt liefhebber van ben.
Maar welke toch echt bij me past.
CWC Ti300 Titanium 5 Quartz Divers Watch CWC Ti300 Titanium 5 Quartz Divers Watch
Heb het maar via deze link moeten doen omdat ik geen zin heb in moeilijk gedoe met de foto’s

3 likes

Balen man dat je de klik niet voelt! Ookal ben je squaleloos blijf je welkom in de kroeg hoor!

Hier wel de blauwe op nieuwe Ali rubber. Deze voel ik wel en gaat nooit meer weg joh :blue_heart: :orange_heart:

En de foto’s doen het weer :partying_face:

16 likes

Test…

jheeee :+1:t2::tada::tada::tada:

12 likes

Balen!!

Ik snap er niks van. Kijk dan:

16 likes

Jee wat een grote voeten………

4 likes

Klopt. Daar leef ik op.

5 likes

Groot gelijk.

4 likes

11 likes

Okkiedokie, het fotogedoe is weer opgelost en aldus plaats ik alsnog met trots (… heus wel! :wink:) wat surrogaat uitpakfoto’s. Alsof ik 'm net heb uitgepakt. :sunglasses:

Mijn NA! :star_struck:

De Squale X Chronofactum 1521 UCB – Date. Een samenwerking tussen Squale, Chronofactum en het Duitse HF (Uhrforum).

Je hebt hierboven al kunnen lezen wat de gedachten zijn over deze topper. Het kan verkeren. Fijn weekend alvast! :beers:

19 likes

Effe inhalen…

20 likes

Bandje voor de 1521 divingstar / lemon shark vandaag binnen. Perfecte match in kleur, en heel heftig geel overdosis zo! :lemon:

21 likes

Ik sta dus net een geel waterijsjevrieslollieding te pakken. Lekker fris hoor!
:lemon: smaak…

19 likes

Toeval bestaat niet, smakelijk! :lemon::wink:

2 likes

18 likes

Goede lume ook!

17 likes