Ik heb eigenlijk wel weer zin in een MM300 erbij of een GS SBGX261 om een keer te proberen, maar denk dat ik het beter bij duikers kan houden
Dibs
Recent toegevoegd? Ik heb een blauwe en groene gehad en zou nu dan ook voor een zwarte gaan waarschijnlijk ‘gewoon’ een SLA021.
Haha koop zelf dan jonguh!
Heb em een keertje kort om gehad en vond hem wel leuk, maar als ik het me goed herinner is de plaat wel mat zwart en dat vind ik minder. Twijfel ook nog of ik hem niet liever in 40mm zou willen (SBGP011), hoewel 37mm voor dit soort horloge waarschijnlijk passender is.

Recent toegevoegd?
nee die heb ik al even.

SLA021.
Er staat er sowieso 1 in het blauw. is die niet wat? Uit 2020… Kan misschien nog wel wat vanaf.
Aangekocht omdat ik de plaat en kast supertof vind. Wat een diepte, opgelegde indices, superlume, vette monobloc kast, en heel draagbaar door de vorm en de korte lugs. Maar ik ga inkrimpen en de bb58 draagt toch iets beter, zeker voor elke dag. Inruil dus liever niet, maar een Rolex of Omega aanbieden kan je altijd proberen, met cash up van mijn kant uiteraard. [afbeelding] Ik heb er een crafter blue band bij gekocht met een aparte sluiting (omdat ik niet steeds wilde wisselen), maar de Seik…
Ik twijfel om de 265 nieuw uit japan te halen. Ben meer van de kleur dan van het zwart. Maar twijfel nog over de 37mm. Keertje een 37mm passen bij Geit&Limoen dan maar.
Dagje geshopt, con las chicas.
Nu lekker chillen, met een ijskoude…
Misschien straks nog even 'n duik…

Proost, Squalegekkies!

Uit 2020… Kan misschien nog wel wat vanaf.
Prijs is redelijk vast maar die kerel schijnt een Squale adept te zijn dus wellicht ziet ie iets in een ruil ?
Misschien kunnen we @Fate_Amenable_To_Change dan overhalen om lekker te blijven hangen in de kroeg? heeft iemand nog iets <39mm liggen voor hem?
Gewoon lekker bezig toch.
Heb het even gemist, nog gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs!
Geniet er van en uitkijken!

Sorry, maar deze trend is al even gaande…
Ah top! gelukkig… Trendsetten is niks voor mij.

Wel een mooi exemplaar, ook een sbdx001?
yes! van een forumlid kunnen overnemen. Nog zo goed als nieuw! Die gaat niet meer weg!

die kerel schijnt een Squale adept
Ikke? Nee joh, heb ook een Doxa

Ik twijfel om de 265 nieuw uit japan te halen. Ben meer van de kleur dan van het zwart.
Das de ‘blauwe’ toch? Of eigenlijk paars de 37mm zit gewoon mooi hoor (op 17,5cm in ieder geval)
Ja het is een geweldig horloge de MM, groot en ook een beetje lomp. Ik draag hem niet zo vaak en soms denk ik dat ik liever een sla017 of een sje093 heb. Maar als ik hem dan weet draag ben ik toch weer verliefd. Het is een gek ding

Voor je het weet heb je @Fate_Amenable_To_Change hier in de tent😂
Die kan het altijd wel leuk brengen…

liever een sla017 of een sje093
Nog mooier om een van deze twee naast de MM300 te hebben .

groot en ook een beetje lomp
Klopt… Maar toch heel draagbaar. En ik vind het op de pols niet enorm ogen. Sinds dat bandje van Uncle Seiko er is (ook in zwart en groen) draag ik de MM300 vrijwel alleen nog maar op die bandjes. Die zijn echt voor elkaar gemaakt en maakt het horloge nog draagbaarder.