Die bezel is erg tof! Mooie kleurstelling. Gefeliciteerd met je NA!
Thanks, mannen! Tot nu toe erg blij mee!
Ziet er goed uit
Ziet er gaaf uit, maatje. Ik zal hem binnenkort ff omslingeren als we meeten. Ik hoop eigenlijk dat het in mijn hoofd blijft zoals het is, uit balans.
Scheelt mij weer een aankoop.
@daffie zit je nog lekker in je wittebroodsweken? Ik had hem ook bijna omgeslingerd net, maar toen zag ik mān mm200⦠Die riep: kies mij, kies mijā¦
Ja, het kan niet anders. Telkens als ik hem zie, dan moƩt ik gewoon rijden.
Dat is dus elke dag.
Thanks, mannen! En KGIGO, ik stuur je even een appje. Komt goed!
Ja sorry, mensen, heb even geen aandacht meer voor andere dingen.
Hold your horses! Ik kom vanavond met mān NA.
Ik waarschijnlijk ook !!! Wel een uit een andere vrij nieuwe kroeg⦠ik ben benieuwd, tis om de hoek en een goede prijs dus dat is een ritje waard
Dus nu nog even genieten van deze
Potverdikkie zeg, iedereen is lekker op dreef de laatste tijd.
Oogstzeizoen
Denk 100km een retourtjeā¦
Ik heb vroeger een Honda ns400 gehad en paar jaar geleden een Buell 1200 ., gaaf beide!
Maar eigenlijk rijd ik liever op een Kreidler 50cc motorfietsje en dan tripjes makenā¦
O, en ik ben in mn jonge jaren motorfiets monteur geweest. In de tijd van de Honda NR met ovale zuigers. Leuke tijd was dat!
Das best veel! Meeste motorrijders die alleen in het seizoen rijden en ermee op vakantie gaan rijden zoon 6000km per seizoen
Hoe ver is het naar je werk, en sta je nu niet meer in de File?
De Horloges van Staal !
Een soort van Kraam vakantie
Ben benieuwd!
@TagEd , heb je een mooi plaatje van de Full Lumed Squale?
En @Kleine_gup_in_grote_oceaan , ik kreeg n tip dat er een Matic zoals jij hebt te koop stond op eBay, voor 700 , helaas was al verkocht
Of⦠misschien maar beter ook
Plaatje vd Ocarat// die toch Heel anders is dan de Sole Cascante!
De

Die is ook gaaf!
Daar kan ook een mooie Desert Tropic op
Goeie tipš
Spannend, mannen!
Ach gos!
Alles in orde (nu)?
O.k., heb mān best gedaan. Even de donkerste ruimte in het huis opgezocht.
En meteen maar even alletwee mān full-lume-horloges op de gezet.
Toffe foto!! Wat grappig dat ze allebei een andere kleur lume hebben. Terwijl de basiskleur bij licht is bij allebei groen toch?
Edit: Dat full-lume is stiekem wel tof he.
Ja, zal ik 'ns wat vertellen? Ik was me er, tot zonet, ook niet zo van bewust dat de lumekleuren toch wel zover uit elkaar lagen. Heb ze eigenlijk nog nooit naast elkaar gehouden, zo in het (semi) donker.
En ja, in gewoon licht, liggen de kleuren van de wijzerplaat helemaal niet zover uit elkaar. Ik zou zeggen: crĆØme dat, na een beetje licht erop, idd snel groenig wordt.
Edit:
Absoluut! sluit ook niet uit dat er ooit nog 'ns eentje bijkomt. Misschien wel de HGP FL. Maar nu nog effe niet, hoor.