Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Tof! DIBS!! :star_struck::ok_hand:

3 likes

Hey! Tof, man! Een Synchron! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:
De eerdere Doxa-hype heeft jou ook niet koud gelaten, dus! :wink:
Komt deze bij Jaap vandaan?

3 likes

Na een leuke en snelle deal met @daffie nu ook gesqualificeerd voor deze kroeg :beers:

19 likes

… Ć»h, heb ik iets gemist? :sunglasses:

(en het waren er dik 400)

Beetje druk en geen Squale meer om de pols. Tja. Zal wel even een fotootje plaatsen voor de sfeer.

:beers:

14 likes

Ik lees nu een paar dagen mee, kende de 1521 al van de Urban Gentry
Begin wel sterke Squale-kriebels te krijgen moet ik zeggen!
Zijn er AD’s van in Nederland, of zijn ze alleen te krijgen via (buitenlandse) sites?

6 likes

Zeker, in ieder geval SeriousWatches en Q-Watches (ook op het forum vertegenwoordigd in de vorm van @royke74 en @MotoSkooly)

4 likes

Geweldig! :ok_hand: Hou ik van. Lume FTW!

Moet ook even een night shot maken. Doe ik wel als de Sole Cascante binnen is.

Hatsaflats! Lekker zeg. :+1: Congratiolazione (of zoiets iig :innocent:)

Hoppa…daar issie! :ok_hand: Welkom…en geniet van je toffe nieuwe Squale. :muscle:

Uh huh. :grin: Howdy :cowboy_hat_face:

6 likes

Toch niet verloren hoop ik, is echt een hele mooie Squale. Zonde man, verzekeringswerk?

1 like

Neem gewoon eens contact op met Q watches (Royke) die helpt je zeker verder, heeft leuke Squales te koop en als je wilt passen moet dat kunnen :+1:

edit: zag net te laat je reactie @VriesKou, hij weet in iig waar die moet zijn :wink:

1 like

Een Squale dag vandaag!

Sinds deze band (de oude squale rubber band) op de blauwe cosc zit ben ik helemaal fan! Blij dat ik die niet weg heb gedaan! Wat een verschil een band kan maken.

Ook een wolbrook. Maar dan zonder de gaten.

13 likes

Haha, nice! Congratulazioni e benvenuto! Staat 'm goed trouwens, die nato!

Stressed Seinfeld GIFs | Tenor

Bekend fenomeen, hier. :sweat_smile:

Q-Watches moet je zijn. Toffe gasten en prima service! :+1:

2 likes

Een of andere rare gast uit de omgeving van het Haagsche heeft me met een gladde babbeltruc van 't ding ā€˜beroofd’ … :sunglasses:

baby_minion

4 likes

Teaser !

Zojuist mijn na opgehaald na een leuk gesprek. Nu terug naar huis en dan een NA post maken en spammen lol :laughing:

8 likes

Tja zijn linke lui in Den Haag, zeker weer eentje uit zo’n achterbuurt :grin:

5 likes

Ziet er bekend uit… :thinking: :wink:

5 likes

Genoteerd! :wink:

Danku! :raised_hands: Ja de Doxa-hype heeft best een tijdje gekriebeld… maar toen kwam deze voorbij in het blauwe hoekje (2 weken terug) en nadat ik me even had ingelezen wist ik dat deze het moest worden.

Merci!

3 likes

Het licht is hier belabberd dus maar even een foto van paar dagen geleden…:slightly_smiling_face:

15 likes

Het is maar 22km naar m’n werk. :joy: En nee, ik sta niet meer in de file. :crazy_face:

Snap ik, zo’n prijs is a steal. :astonished:

Congratz, excellent choice, if I may say so.

Jajaja, laat nuu maat gewoon zien…

Lekker maat, heel veel draagplezier van deze klatser! :partying_face::star_struck:

4 likes

:heart_eyes:

4 likes

ok mannen, hier is hij dan !

11 likes