Gaaf patroon op de wijzerplaat…het is echt net onderwater met de zon die door het wateroppervlak schijnt. Erg leuk gedaan. Oh en de lume is dikker dan op de MM
Ik ben er zeer blij mee.
Gaaf patroon op de wijzerplaat…het is echt net onderwater met de zon die door het wateroppervlak schijnt. Erg leuk gedaan. Oh en de lume is dikker dan op de MM
Ik ben er zeer blij mee.
Gaaf ding, hoor! Congratulazioni!
Merci
van harte, hele gave 1521 !
Thx!
Dat je eerst alleen die eerste foto had geplaatst waarbij de wijzerplaat zwart leek en daardoor op de zwarte cosc leek.
Stiekum iets later nog een plaatje toevoegen hè!! Ik heb je wel door.
Cool ding!
Dibs!
Ik dacht al zoiets. Was idd behoorlijk donker die eerste pic.
De tweede is beter en toont het patroon op de plaat ook mooi. Dat wilde ik ook even in beeld brengen. Mooi effect…leuk gedaan.
Dibs it is
Ja, maar zo’n horloge hoort, net als ongeveer alle Squales eigenlijk, ook in zo’n omgeving thuis. Dan komt ie pas echt tot z’n recht!
Ja…een bank heeft weinig diepgang.
Ik vind het allemaal goed hoor
Gefeliciteerd! Is het wat je ervan verwachtte?
De Lume op de Mm is belabberd!
Mooi dat die in de smaak valt! En je kan ook nog leuk met beige/desert/khaki straps aan de gang
Je hebt wel beetje gelijk dat ie op een cosc lijkt., dat had ik ook al gedacht., vooral op bracelet.
@SSFS je kan m gewoon bestellen hoor, almost tax free Wow wat klinkt dat lekker
Duss, wie heeft er ook palmbomen thuis?
Maar David, gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!
Plaatje om @SSFS te triggeren
Heel tof
en dat is het!
Heb je nu 2 Squale s ?
En terecht, mooie dial!
Grazie! Ja zeker. Mooie kleur blauw (en patroon) irl. Dat is altijd even afwachten wat het wordt…
En ja de MM heeft een broertje erbij…ze kunnen nu gezellig samen spelen.
Lekker ook jouw SC op oranje tropic
Thank you brother!
Wie ik?
Ik heb 3x een 1521.
Gefeliciteerd @daffie ben je zomaar weer ineens over vertegenwoordigd in de kroeg!
2 mooie squale NA! Veel draagplezier
O jee, ik voel een groepsreis aankomen!