Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Thx mannen! :+1:

2 likes

22 likes

Klaar om weekend te vieren.

15 likes

Totdat er iets achter, onder of in valt. :rofl:

Wel een hele mooie plaat hoor! :star_struck:

8 likes

:joy: Dan gaan we duiken…

Echt heel erg gaaf…en apart. :ok_hand: De rays beginnen bij 12u en stralen dan uit naar buiten en onderen.

3 likes

Beetje aureool achtig.

You Saint! :rofl:

2 likes

Ah ja idd zoiets. Ben niet zo op de hoogte van dit soort hemelse zaken. :laughing:

1 like

Echt wel, je hebt een horloge gekocht met een hemelse plaat! :crazy_face:

2 likes

Ik doe ff snel 3 Hail Mary’s…:sweat_smile:

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Lekker hoor! :star_struck:

3 likes

Grazie! :smile:

1 like

:star_struck: die is lekkah :boom:

2 likes

Wat een wijzerplaat, fantastisch!!

3 likes

Dank mannen! :grinning::+1:

Ok nog eentje dan…:blush: Dan hou ik even op met spammen. :grinning:

afbeelding

15 likes

Erg mooi! Gefeliciteerd. Die opgelegde indices zijn toch wel tof hoor. :slight_smile:

Wil ik ook :face_with_peeking_eye: :raised_hands:

3 likes

Thx kerel! :+1: Ik vind dat ook geweldig idd. Geeft zoveel meer leven aan een wijzerplaat. :ok_hand:

4 likes

Looks Good GIFs | Tenor

Weekend Mood GIFs - Find & Share on GIPHY

7 likes

En net als David (@daffie ) mocht ik de mijne vandaag in ontvangst nemen :smiling_face_with_three_hearts:

Jaja, ik weet het 2 weken geduld en had hem van David kunnen overnemen :stuck_out_tongue_winking_eye:, maar wilde geen risico nemen dat iemand anders hem dibst :joy:. En volg de Squalisty al een tijd, leukste topic op het forum en moest daar wel deel vanuit maken! Dus gtg laat maar komen :smiling_face_with_three_hearts:!

24 likes

Geweldig…nogmaals van harte heh. :wink::grinning: Zo cool dat we 'm beiden dezelfde dag mochten ontvangen. :cowboy_hat_face:

Lekker ook op staal. :ok_hand: Ennuh…Welkom! Ik ook eigenlijk nog maar pas aangeschoven…en het is hier idd prima vertoeven. :beers:

5 likes