Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Yep :joy::+1: Smelly business.

3 likes

Hier nog zo een :grin:

Amerika is een topland! Daar koop je gewoon met veel geld je presidentschap :money_mouth_face::face_vomiting::sob:

4 likes

ach hier probeer ik mij een beetje onder de radar te houden, niet verder vertellen he :grin:

1 like

Nee nee, beter Geen politiek hier want dat stinkt meestal :sunglasses:

2 likes

Ik zit nog steeds aan deze Doxa vast! Of eigenlijk is het andersom. :wink:

Niet op klikken...

Tjeetje wat is dit toch een fijn horloge! :heart_eyes:
Nog steeds voelt het hélemaal leuk, blijvertje … voorlopig :sunglasses:.

Van dit trio zou het de 2001 worden, maar ik heb eigenlijk niet zo’n goed verhaal. Ik word gewoon ontzettend hebberig als ik dit soort plaatjes voorbij zie komen … :joy: die Aquastar is trouwens ook best een tof ding! Jammer dat daar geen stalen band bij zit. Toch?

bob-saying-hello-minions-the-rise-of-gru-hn1kls4gpb9zof5m

lol_70s

Fijn weekend mannen! :beers:

Oh enne, nog even en ik meld me ook wel weer met een Squale.
Een nieuwe 1521 MM denk ik zomaar. :wink:

8 likes

:rofl: :rofl:, gelijk heb je Remco is een topper die MM :wink:

3 likes

Shit :rofl: :rofl:

2 likes

We zijn weer lekker bezig :mask:

2 likes

Heerlijk al die laagjes in verschillende (‘bijzondere’) vormen :ok_hand:

Ach dan maakt het al niet meer uit toch :sweat_smile:

Van mij niet hoor :crazy_face: enneh je kunt ook een keer wat opruimen/wegdoen hè :shushing_face: :speak_no_evil:

Een goede prijs doet soms ook wonderen :joy: (of onrust/jeuk voor iets anders, maar die is er momenteel niet :grin: naja inimini beetje dan)

Laat dat ‘best’ maar weg, kei vet man!

Die is er wel, voor een prikkie zelfs :sweat_smile::

4 likes

Kun je wel zeggen …
Koop dan! :joy:

1 like

Even lekker goochelen met nato’s. Hiervoor eigenlijk alleen op zwart gedragen, wat natuurlijk een 100% match is. Maar stiekem vind ik die mosterd-gele ook wel erg tof.

13 likes

Ja! :ok_hand:

3 likes

Om in de la te leggen? Wie weet doe ik dat nog wel :joy:

Vind die bruine ook wel aardig, misschien olijfgroen? Disclaimer: ik ben geen kleurengoochelaar (aldus mevrouw VriesKou) :sweat_smile:

4 likes

Daar wordt ik ook wel hebberig van…

Remco zei nog zo: "niet op klikken"

5 likes

13 likes

Geen Sole Cascante, voor de afwisseling zwart en blauw? Ipv zwart en zwart? Is al eerder geen winnende combi gebleken…

2 likes

Ja, die staat idd goed. Ik zou zelf in eerste instantie denken aan legergroen. Heb die kleur ook aan mijn HGP en dat staat erg goed, als zeg ik het zelf. :grin:

Buy Animated Icon | Free commerce and shopping Animated Icon

5 likes

Mwah, toch best een lekker setje … :sunglasses:

Ik heb de MM gewoon te snel verkocht en daar heb ik stiekem toch wel een beetje spijt van. Voor mij heb ik met deze Marina Militare de 1521-lijn wel helemaal uitgespeeld. Vind de Sole e.a. 1521’s prachtig, maar ze winnen het voor mij niet van de MM. Dan maar 2x zwart.

Zwart is trouwens wel goed draagbaar. Vind ik. :wink:

14 likes

Niks mis met 2 of 3 (of meer) keer zwart :crazy_face: (maar ik vind de sole nogwat mooier)

4 likes

Omdat ie de lekkerste uitvoering van de lekkerste Squale is😂

16 likes