Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Dik is ie! :ok_hand::ok_hand:

3 likes

:arrow_down:

3 likes

Zwart is prachtig en dan specifiek de MM helemaal laat dat duidelijk zijn, maar ze zijn net iets meer afwijkend en toch complementair als je zwart en blauw zou hebben. Maar dat is slechts mijn mening.

2 likes

Ook dat is prachtig hoor, hoewel ik niet aan deze kleur blauw kon wennen. Maar zo op de foto als setje ziet dit er bijzonder tof uit! De blauwe was na een week weer weg. Wat kwam ervoor terug? Inderdaad: Zwart … :see_no_evil:

Goh, nu ik dit zo weer zie … :heart_eyes:

13 likes

Dan heb je je keuze onderbouwd toch :stuck_out_tongue_winking_eye:, al vind ik de Sole Cascante toch echt andere kleur dan de azuur blauwe… Maar snap het wel hoor zwart en zwart.

3 likes

Neuhh :upside_down_face:

1 like

Heerlijk in kleur/beeld gebracht!

2 likes

Is het ook en die sunburst vind ik wel echt lekker. Helemaal op die foto’s die David laat zien, wow! :star_struck:

7 likes

Toch geen spijt?

11 likes

Nou…idd! :ok_hand:

Thx :+1: :grinning:

Het is ook echt erg mooi gedaan de zonnestralen die van 12u naar buiten en onder schijnen. Dat kan zomaar heel kitsch zijn als je het niet goed of goedkoop uitvoert. Squale heeft echt mooi werk geleverd met deze wijzerplaat. :ok_hand:

Ps…in het meeste licht is de kleur voor mij blauw. In fel licht gaat het iets meer naar turquoise / teal / groen.

3 likes

:joy:
… hou op! Nee van de verkoop van de blauwe COSC heb ik geen spijt. Dat bleek echt niet mijn kleur. Ik weet niet goed waarom want op foto’s ziet het er best tof uit. Om de pols kreeg ik er geen klik mee, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Doxa 300T sharkhunter die ik nu omheb of de 1521 MM.

5 likes

Je kunt ze daar niet jong genoeg mee indoctrineren. :+1: :wink:

4 likes

Mijn dochter (bijna 2) zegt ook altijd “papa papa, lorloge pakken”. Echt heerlijk

5 likes

Ik vind hem echt kei groen op élke foto die ik er tot nu toe van heb gezien :sweat_smile:

Maarja :point_down:

Of dus juist wel, maar ze zal wel ‘wéér’ gelijk hebben :crazy_face:

4 likes

:laughing: ik vind de kleur ook lastig te duiden…eerlijk gezegd. Maar…dat maakt 'm nu juist zo lekker. :ok_hand:

Blauw…of groen? :grin:

11 likes

Mijn oudste (dochter) is 7 en die vraagt bij elk horloge: is die voor mij!? :sweat_smile: (die wil alleen maar hebben hebben hebben, beetje net als ik :joy:) laatste vakantie zijn we even samen horloges wezen kijken (ik moet er een voor haar kopen) en ze koos een kleine Navitimer in licht roze met steentjes of een TH Carrera in knal-roze :laughing: (ze was niet te porren voor een kleine casio o.i.d.)

De jongste is 3 en die wil alleen maar bezels draaien en op de kronen drukken omdat ie denkt dat het knopjes zijn, en is dan teleurgesteld als er niks gebeurt :joy:

4 likes

:point_down:

:crazy_face:

7 likes

Priceless :joy::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wow…ik zie echt overduidelijk blauw. :smile: Vaag zeg…:partying_face:

3 likes

Ja bezel action is ook haar favoriet :heart:

2 likes