Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Heb je een foto van de Full Lume :innocent:

2 likes

tot zover lukt het wel…

11 likes

Heel leuk man, mijn dochter destijds ook en de dansacademie gedaan dus een hoop leuke optredens gezien.

3 likes

Pasar Malam Leiden.

13 likes

Selamat makan!

4 likes

Ben benieuwd afgelopen jaar zat ze bij haar eigen dansschool in het wedstrijd team dus heel t land afgeweest met haar. Nu is ze daar gestopt om 3x p/w in amsterdam te dansen. Maar die gala’s van Lmipa zijn naar horen zeggen wel een spektakel…

3 likes

Hoogte punten van optredens van mijn dochter waren toch wel bij de dinnershow, de Voice en bij de Toppers.
Uiteindelijk is zij ermee gestopt het iedere keer auditie doen ging haar tegen staan en heeft ze de HBO-V gedaan.

3 likes

Gaat er flink rap aan toe daar aan de kust…

17 likes

Blijft toch een mooie kleur groen hoor! :crazy_face: :joy:

16 likes

Ja dat zijn wel mooie shows. Ja hetnis wel een wereldje natuurlijk. Ze is nu 11 en doet nu de combi met groep 8. Ze wil volgend jaar de middelbare ook in amsterdam doen icm Lmipa maar dan indd ook weer auditeren daarvoor. We gaan zien hoe het loopt allemaal. Als ze maar happy is vind ik het mooi.

4 likes

Middag allen!

We gaan weer ff een rondje rijden. Deze keer maakt de MM zijn motor debuut! :crazy_face:

15 likes

Ik ben wat aan het wisselen geweest
Vind het wel mooi :star_struck:

16 likes

:smile: Best mooi zo heh.

Lekker man! :+1:

2 likes

Tof! :ok_hand:

2 likes

14 likes

Tadaaa.

19 likes

Klopt helemaal mijn dochter heeft er een super leuke tijd mee gehad en is heel zelfstandig geworden daardoor.
Alleen als beroep is er te weinig mee te verdienen.

2 likes

Goeie smiddags,
Eindelijk! Ik miste de combi Kleine Gup Mm
Mn weekend kan niet meer stuk :cowboy_hat_face:

Gaaaaff :star_struck:

2 likes

Zeg @Paul komt er nog een plaatje van die nieuwe master of de Palombari op staal (titanium) :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hahaha, ik heb hem stiekem ook gemist!.. :sweat_smile:

1 like