Ik moet over 5 minuten naar een feestje en het is de laatste tijd druk, druk, druk. Maar komt goed, nog even geduld.
Lekker! Van poulet getrokken?
Nee, van een fuut die geboren was in een kippenlichaam dus die zwemt op de bodem…
Dus n soort van kippensoep
Yep, maar die fuut denkt daar anders over.
Helaas in de pan dus kan niet meer in transitie…
Fuutesoep hmmz,
Ik zou er voor de zekerheid toch een paar balletje gehakt bij doen
Ik wil deze strap gaan bestellen voor de Sole
Volgens mij staat het wel dik en sjiek
@Phoenix.bas check
Zojuist even de extra Squale Von Buren rubber die bij de Marina Militare werd geleverd (een wat dikkere en zonder rode stiksels) op de Sole Cascante gezet maar dat is 'm niet. Die blijft dus fijn op de Tropic.
Mooi die alligator en rubberen band! De stalen band heb ik er ook op zitten, vindt alleen de sluiting wat tegenvallen persoonlijk…
Hmm, zou 'm voor mij niet zijn. Vind ik persoonlijk meer iets voor aan een dress watch.
Ja dat snap ik ook niet zo, beter was een mooie Khaki Nato erbij geweest
Die strap is van een hele mooie kwaliteit, Hirsch 300m water-resistant. Ik moet alleen nog eens goed kijken of die wel matcht met de dial.
Wb jou sluiting, als je echt wat anders wilt dan kan je bij Milltat kijken of Uncle Seiko, die hebben ook een mooie Ratchet Clasp
Het is ook de bedoeling dat ik er een Dress diver van maakt , ik denk dat het donkere groen en zwart van de strap mooi doorlijnt naar de bezel en Dial. Als dat matcht heb ik een mooie outofthebox setje. Trouwens, bij de nieuwe Masters doen ze ook zoiets en daar vind ik het niet mooi. En heb ik het niet van afgekeken.
Ik wil ook wel eens wat anders dan rubber, en dressier met een Squale. Ik zal het nog eens laten bezinken…
Goede morgen allemaal,
Vandaag is het mooi weer voor de Grimoldi
Nu nog op Crafter Blue, maar binnenkort weer op bracelet
Mooi duo
Je hebt toch 2 polsen?
Ik heb twee polsen, jij ook toch?
Je was me net voor