@louis gazpacho
Gadver, kouwe soep uit het buitenland…
Tja…als moeders het maakt…dan eet ik het. Lekker hoor!
Hoppa!..
…
…
…
…
…
Ik hou niet van dat rare spul, doe mij maar gewoon Chinese tomatensoep.
Gelukkig dan maar dat ie bij mij op tafel staat.
En morgen niet piepen dat je last van je buik hebt, ik had je gewaarschuwd voor dat buitenlandse spul…
Ja die blauwe met rood en groen
Stuur maar een bericht je
Dat is een keuze welke kleur, al stond deze wel als eerste geadverteerd volgens mij… Heb hem zelf met stalen band besteld en deze er los bij. Vond beiden erg tof! Enkel nog een betere sluiting vinden, liefst met micro snelverzet, die mooi past bij de band… Als iemand suggesties heeft? @Tech-neut heeft er al een aantal gedaan…
Ach als Spanjaard kan ik best wat hebben hoor.
Daar istie dan!
1545 Red Bracelet Gnomon Exclusive
Zag @Tech-neut hem delen tijdje geleden en gelijk op de bestelknop gedrukt. Een 1545 naast de 1521 lonkte altijd al. Maar ik vind de kleurstellingen die squale beschikbaar heeft een beetje saai eigenlijk. Ook de HFLE doet het gewoon niet voor mij . Ben wel fan van felle kleuren dials. Dus naast de blauwe 1521 en de oranje Doxa sub 200 is deze rode een mooie toevoeging.
Dial is echt super met die verticale vlakverdeling. Speelt echt fantastisch met het licht. Van diep rood tot signaalrood. Zwarte keramische bezel en witte lume samen met de brushing en de bracelet echt een heerlijke combi!
Tijd voor een paar foto’s
Naast z’n blauwe broer

Hebben we deze al gezien mannen?!
Matic S in 37mm
Ik vind de kast er heel tof uit zien, de dikte is met 12,6mm wel een lastig verhaal voor mij persoonlijk.
Edit: had even verder terug moeten lezen, zie dat hij al uitvoerig besproken is
Dat valt toch reuze mee, 19mm lugbreedte is vervelender
geslaagd! proficiat
Er staat tegenstrijdige info over, 19 wordt aangegeven maar ook 20… beetje vaag wel
Mooi man! Perfecte tint rood ook.