Mooi hè
Gefeliciteerd ermee
Kan ook goed op een witte en zwarte Tropic
Mooi hè
Gefeliciteerd ermee
Kan ook goed op een witte en zwarte Tropic
Wat?! Ga je mond wassen, met zeep!
Maar, het moet gezegd. Deze nieuwe rode van jou is ook zeker niet verkeerd! Congratulazioni!
Zeker!
Mooie maat, vind ik en ach, voor een mechanische duiker vind ik
nog kunnen.
Tijd geleden trouwens, Arch! Alles goed met jou?
Ja, zoek alleen nog een schappelijk betaalbare tropic met een goede lengte, die ali bandjes zijn veelal te lang.
Nato zwart/wit/rood combi zou ook wel vet zijn denk
Die van HGP zijn vrij kort en (dus) zeer geschikt voor de wat meer bescheiden pols.
Gaaf! Heb ook met m’n vinger boven de bestel knop gehangen, maar 3 van m’n 4 horloges zijn nu squale’s. Dus nog even niet gedaan… maar bij deze; dibs
Die mikte ik mooi op een rode (of zwarte) summit
Vandaag hierop geboden. Een mooie Potens Super Squale Y1510 met een mooie kast en bezel. Zo zie je ze niet vaak. Daarom ging de verkoopprijs ook naar €893
Oud bakeliet doet me wat.
Ja die summit van ali heb ik oranje voor de 1521. Daar ga ik denk ik wel rood en wit voor halen. Heb sowieso een OEM zwart rubber. Beide modellen 20mm dus dat is wel top!
Heerlijk duo heb je zo gefeliciteerd met je aanwinst.
Gaaf ding, zeg! Heb je 'm gewonnen?
19 is niet ideaal. Maar er zijn wel bandjes voor te vinden. Alleen een stuk lastiger. Niet handig dat ze niet duidelijk communiceren wat het is, natuurlijk.
Gaaf!! Gefeliciteerd die zie je niet vaak
Tijd geleden trouwens, Arch! Alles goed met jou?
Zeker kerel, ben sinds m’n vakantie niet meer op HF geweest. Ben net begonnen met een premaster naast m’n werk dus even enorm druk. Ik heb ook even geen funds voor nieuwe horloges dus laat HF even expres links liggen om niet in de verleiding te raken haha
Deze moest ik toch even delen.
Hoe is het met jou?
Ah, goed om te horen! Ja, af en toe een kleine break kan geen kwaad.
Leuk, idd, die Matic S! En met mij alles prima, thanks! Nog steeds ernstig verslaafd en hier dagelijks rondhangen helpt natuurlijk niet.
Laten we weer 'ns een borreltje doen!
Matic S in 37mm
Ik vind de kast er heel tof uit zien, de dikte is met 12,6mm wel een lastig verhaal voor mij persoonlijk.
Ik vind m ook echt mooi ! , de kast, en ik hoop maar dat ie in 40 of 42 mm leverbaar wordt!
Ze kunnen met dit model ook lekker eindeloos variëren. Het enige wat ik wel leuk had gevonden is dat de kroon wel iets dieper in de kast had mogen vallen.
Die Rode 1545 is ook echt leuk
Ennn, goede morgen uit een Groen Groen knollenland
Wow heel gaaf!! Heb je hem gewonnen?
Nee, ik had een max van ongeveer €650 in gedachten.
Zit toch een mentale drempel bij €900 en dan is het ook geen echt goede koop meer, maar dit exemplaar was wel heel gaaf.
Zag hem ook voorbij komen, 35mm dacht ik?
dit exemplaar was wel heel gaaf.
Daar zullen wel meer kapers , verzamelaars op de kust zijn…
Ik verzamel wel nieuwes, ze worden vanzelf oud