Nog eentje van gistermiddag dan. Morgen weer wat anders om
Heb het nog niet bekeken… Kom er op terug
Die zwarte valt me tegen. Die groen (of is dat grijs??) witte nato ziet er best goed uit. Maar ben nog het meeste benieuwd naar die ‘ze djermans’ strap. Laat die eens zien!?
Heeft iemand tips voor een curved FKM rubber band die op een HFE2024/ Y1545 past?
Groet André
Volgens mij heeft @Archer daar wel eens mee zo’n strap gehad. Of niet @Archer?
Ps.: good morning all!
Wat een hondenweer zeg, binnenkort aan de chocomel met slagroom in de kroeg (met een borreltje ernaast natuurlijk)
PS, bijna 10 over 10 en dat betekent dat de poets al 10 minuten te laat is ![]()
Beste van de 3 maar om heel eerlijk te zijn: rubber vind ik beter!
Hi allemaal. Ik ben nieuw op het forum en een liefhebber van squale. Heb momenteel een viertal in bezit, een squale 1521 chronofactum polished, twee corallo’s (zwart en de lichtblauwe met metalen band) en een master x palombari.
Ik vind dat Squale op een stijlvolle manier lichtblauw implementeert.
Zag dat er een leuke squale 1521 chronofactum blasted op dit forum te koop staat van PLP en heb me daarom geregistreerd om interesse te tonen
Aangezien ik geen pb’s kan sturen hoop ik gehaaid te zijn en dat PLP mij een berichtje kan sturen?
Heel tof die strap ![]()
Over straps gesproken: is it me of lijkt de rvs-band van mijn 1545 een andere kleur dan de kast? Of komt dat door een (te) groot verschil in brushing? Heb 'm nu op NATO, ik kan er niet aan wennen…
Welkom op HF en in de Squale kroeg, @Rastaban ! En we zijn hier gek op plaatjes! Dus, heb je ook wat foto’s van jouw Squales? En succes en veel plezier met de evt. volgende aankoop!
![]()
![]()
Tis wel gewoon écht een mooie kleur ![]()
Ik heb net gewoon (verkoop)foto’s van de hele collectie gemaakt ![]()
Was met bandjes aan het freubelen en dacht, ach kan ze maar vast hebben (geïnspireerd door al die grote herfstopruimingen hier
).
Gelukkig geen enorme klus want maar 3 nu, maar nu ligt de weg naar het blauw wel open ![]()
Ai…daar gaan we…![]()
Ben wel benieuwd wat er allemaal uitgaat…
Ja erg tof. En die verschillende tinten doen je echt onder water wanen. ![]()
![]()
Ben benieuwd wat je gaat doen
. Blijft een mooie Soap dit forum met een aaneenschakeling van irrationele beslissingen (waar ik ook even zo hard aan mee doe overigens
). Never a dull moment
.
Had je niet ook nog wat incoming?
Ik ook
ik ga het sowieso 1 voor 1 doen zodat ik er langer plezier van heb
en ik denk dan maar FIFO dus beginnen met de kroegs lieveling ![]()
Zo ist
moet wel leuk blijven!
Zeker! een pvd 1521 en die gele hgp ![]()
Lekker! ![]()
De MM? ![]()
Speaking of which…ik speel wel eens met de gedachte de Sole Cascante eruit te gaan doen. ![]()