Ik heb ook een keer een Squale aangemeld via dat formulier voor garantie en kreeg volgens mij nog dezelfde dag (of uiterlijk 1 dag later) een héél kort mailtje volledig in hoofdletters met ‘please ship to …’ (adresje in Italië tegen de grens met zwitserland)
Edit: kost je wel de verzendkosten naar Italië (met DHL expres al gauw €50) dus wellicht ben je goedkoper uit met een gerenommeerde horlogemaker via HF
Was het horloge buiten garantie geweest had ik het naar alle waarschijnlijkheid zelf geprobeerd of de plaatselijke horlogemaker gevraagd ernaar te kijken. Nu vind ik toch dat de fabrikant het op moet lossen - hoe eenvoudig ook.
Dank! Als je na drie weken geen reactie hebt gehad is van een snelle reactie sowieso al geen sprake meer
Op het contactformulier kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van een lokaal repair centre. Dat heeft mijn voorkeur omdat het, zoals @TKH ook aangeeft, niet het meest complexe probeem lijkt.
Jawel… maar Squale lepelt ze erin. Dan moet je er toch ook een beetje achterstaan. Ik zeg het eerlijk, ik koop liever een iets oudere Squale met ETA-uurwerk dan iets ‘nieuws’.
Thanks! Ik vind een zwarte ook heel dik, maar dat zou niet echt een aanvulling meer zijn op mijn collectie. De Green Ray is ook fantastisch, maar die komen niet vaak voorbij.
Dus deze vrolijke blauwe mag zijn minder kleurrijke broertjes gaan vergezellen: