Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Op het contactformulier kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van een lokaal repair centre. Dat heeft mijn voorkeur omdat het, zoals @TKH ook aangeeft, niet het meest complexe probeem lijkt.

1 like

Wat natuurlijk niet zou mogen bij een horloge van 2 - 3 jaar oud. Maar op een of andere manier lees je het vaak bij Squale. :melting_face: Zelf ook die ervaring.

1 like

Is denk ik meer een Sellita ding dan een Squale ding helaas :laughing:

Maar inderdaad quick fix, maar zou niet mogen…

2 likes

Jawel… maar Squale lepelt ze erin. Dan moet je er toch ook een beetje achterstaan. :grimacing: Ik zeg het eerlijk, ik koop liever een iets oudere Squale met ETA-uurwerk dan iets ‘nieuws’.

Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10) - 3132 van PeterLC

Zoals deze! :grin:

13 likes

Goh ik moet zeggen dat ik meerdere Sellita’s heb en eigenlijk nog geen problemen heb gehad.
Maar statistisch gezien lijken de ETA’s wel beter…

2 likes

O jee, serieuze onderwerpen in de kroeg? :joy::joy::joy:

2 likes

Ik pm je ff Ed

1 like

Oh sorry, terug naar normaal, ondanks mijn volharding om de Fiffer af te wachten is er toch een 1521 onderweg :partying_face:

Leipe shit!!!

Zo beter?

18 likes

Oh was niet zo bedoeld. Maar er leek een serieuze discussie over kwaliteit van uurwerken te ontstaan. Dan is het hek van de dam😜

1 like

Hahaha ik denk dat die discussie een beetje hetzelfde is als “welk smeermiddel voor welk horlogeonderdeel” die discussie is oneindig :joy:

1 like

Goeie keuze! En zo’n blauwe polished is ook één van de tofste varianten. :grin: :raised_hands:

2 likes

Thanks! Ik vind een zwarte ook heel dik, maar dat zou niet echt een aanvulling meer zijn op mijn collectie. De Green Ray is ook fantastisch, maar die komen niet vaak voorbij.
Dus deze vrolijke blauwe mag zijn minder kleurrijke broertjes gaan vergezellen:

16 likes

Dat is een mooi 3tal hoor! :heart_eyes::heavy_check_mark:

8 likes

Nice! Mooie aanwinst!

1 like

Druilerige morgen!

Wat een betoverende blauwe kleur is het toch.

19 likes

Ook mijn nieuwe aanwinst maar even tonen hier :slight_smile:

20 likes

Goeie foto ook! Gefeliciteerd met je NA. :slight_smile:

1 like

Congratulazioni! :partying_face: :beers:

1 like

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met deze Topper :tada::heavy_check_mark::+1:

Zijn hier nog mensen die de 26e naar de gtg van @fredpanarai1 gaan?

1 like