Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 11)

Goeiemorgen kroeg!

10 likes

DonaldDuckandGoofyYES Surprised PNG by Kubakolodziejcza on DeviantArt

Huh? Waarom?!

1 like

Goedemorgen! :coffee:

Hier maar weer eens écht meedoen

19 likes

Help me even, op deze maandagochtend. Heb je deze nieuw? Heb je 'm een tijd niet gedragen? Of heb je een nieuw koffie-apparaat? :thinking:

1 like

Even niet gedragen inderdaad. Vorig jaar van Gup overgenomen.

2 likes

Geiiinntjeee :grin::rofl::rofl:

Lekker plaatje hoor @TagEd , moest nog even aan je denken dit weekend.
Was in Dublin bij Windmill Lane Studios waar in 2023 Bruce Springsteen nog een plaat heeft opgenomen.

Geen plaatje van een Squale maar wel een T-shirt :wink:
Leuk om in dezelfde stoel te hebben gezeten.

11 likes

Goeie smorges,

21 likes

Nog helemaal in de honeymoon met deze witte truien banger

11 likes

Wat een ontzettend coole ervaring moet dat geweest zijn! Ben wel een beetje jaloers… :face_with_diagonal_mouth: :wink:

2 likes

Op je bucketlist zetten Ed !

3 likes

Vraag,
Wanneer is een witte truien banger een witte truien banger? :thinking:

Alleen als ik dat zeg :crazy_face:

2 likes

Ja klopt, was heel gaaf om te doen. Echt een aanrader mocht je ooit naar Dublin gaan.

Dat hoeft niet, gewoon een keer gaan doen :wink:

Zoveel artiesten en bands die daar opnames hebben gedaan waaronder U2, Kate Bush, the Rolling Stones, the Cranberries en the Chieftains om er maar een paar te noemen.
Dacht wel dat jij dit kon waarderen.

Maar goed, wil het topic niet kapen met non Squale gerelateerde posts dus dan ook maar een paar wristshots :melting_face:

14 likes

Nou ja, aangezien jij hierboven even flink wat Squales hebt gepost, kan ik er nog wel even over doorgaan. Ik ben zelf amateur-muzikant en groot fan van The Boss en ook Kate Bush en U2 kan ik erg waarderen. The Cranberries ook wel, trouwens. Spelen we ook een nummer van, met onze coverband. Dublin staat ook nog op de lijst, om een keer naartoe te vliegen. Ik ben veel in Schotland geweest; daar studeerde mijn oudste en in Engeland ben ik zelfs heel vaak geweest; daar woont mijn oudste nu en daarnaast een aantal andere familieleden. Maar ik ben dus nog nooit in Ierland geweest. :ireland: :shamrock: :sweat_smile: :thinking:
Maar kun je daar zomaar heen, die studio?

2 likes

Deze komt mijn kant op, kan ik weer lekker prutsen en een “nieuwe” Squale in de collectie :partying_face:

3 likes

Excuses als dit hier niet hoort - ben geen vaste kroegganger :wink:

Mijn HFLE 2024 heeft een probleem. Bij het opwinden zit er weerstand in de kroon en lijkt de rotor niet vrij te komen en draait deze mee. An sich niet het grootste probleem en het is niet hoe het hoort dus wil het graag opgelost hebben.

Een kleine drie weken geleden contact gezocht met Q-Watches. Keurig bericht terug dat zij niet gemachtigd zijn Squale’s te servicen. Van Roel(?) vervolgens een link naar de product repair pagina van Squale gekregen.

Gegevens ingevuld, send geklikt. Vervolgens: niets. Vorige week via het reguliere contactformulier contact gezocht met de vraag om een status-update. Niets. Geen reacties in de inbox en ook niet in de spam/junk email.

Gelukkig heb ik nóg een horloge naast de Squale dus verlegen om de tijd zit ik niet. Heeft iemand een vergelijkbare ervaring en/of een andere ingang om service te krijgen? Dank voor het laten weten.

En een foto voor de volledigheid :sunglasses: :wink:

5 likes

Dan staan de wisselaars in de automaatmodule droog, easy fix!

Hoop voor je dat ze snel reageren :+1:

1 like

Ik heb ook een keer een Squale aangemeld via dat formulier voor garantie en kreeg volgens mij nog dezelfde dag (of uiterlijk 1 dag later) een héél kort mailtje volledig in hoofdletters met ‘please ship to …’ (adresje in Italië tegen de grens met zwitserland) :sweat_smile:

Edit: kost je wel de verzendkosten naar Italië (met DHL expres al gauw €50) dus wellicht ben je goedkoper uit met een gerenommeerde horlogemaker via HF :wink:

2 likes

Was het horloge buiten garantie geweest had ik het naar alle waarschijnlijkheid zelf geprobeerd of de plaatselijke horlogemaker gevraagd ernaar te kijken. Nu vind ik toch dat de fabrikant het op moet lossen - hoe eenvoudig ook.

Dank! Als je na drie weken geen reactie hebt gehad is van een snelle reactie sowieso al geen sprake meer :slightly_smiling_face:

1 like