Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Hoezo? :point_down:

Én

het was nooit de bedoeling om die te kopen, het was een combinatie-deal :wink:

Een CWCtje :+1:

3 likes

dat is zeker :+1:

2 likes

Ook hier bij mij persoonlijk interne grote verwardheid, vooral eigenlijk sinds de komst van deze, vandaag gewoon nog om de pols:

De hoardingdrang lijkt door de COSC wat getemperd, en ik heb eergister zelfs een stuk of dertien horloges (vier x ‘n 1521 ook nog…) apart gelegd voor eventuele verkoop - maar die drempel moet ik wel nog over, so don’t hold your breath…
En zelfs dan hou ik er trouwens nog wel genoeg over, qua hoarding.

De Doxa 300T Sharkhunter heeft ondertussen ook wat losgemaakt, namelijk de drang naar een Sub 300 Searambler, om daarmee mijn ultieme top drie aan te vullen(?) Toch een beetje van kwantiteit naar kwaliteit?

De laatste tijd heb ik door dit alles in ieder geval een stuk minder zin in ‘snacks’ tussendoor, de zoektocht op verschillende platforms leek zich redelijk te beperken tot ‘doxa searambler’. Zelfs een of twee leuke 1521’s gewoon laten schieten. :wink:

Totdat ineens op UF een Crepas Cayman 1200 voorbij kwam. Te duur (in eerste instantie) maar stiekem toch wel leuk, vooral dat logo van die bootschroef vind ik al ‘n tijdje heel tof, en volgens mij heb ik nog geen Spaans horloge gehad. Afijn, kort verhaal: twee flinke prijsdalingen later incoming… :sweat_smile:

De waanzin is dus nog niet weg, het snacken houdt niet vanzelf op blijkbaar. :face_with_peeking_eye:

Maar nu dan toch écht wel op weg naar die Searambler…! :sunglasses:

12 likes

On it on it !!!

image

3 likes

12 likes

Oe ik moet mijn menig enigszins bijstellen, ik heb voor het eten alvast even gespiekt naar de 1521 PVD maar dat is wel ‘badass’ :sweat_smile: :ok_hand:

4 likes

Dip chillt hem hard. Wij gaan ff naar de A-C tion
Daarna bankhangen

Fijne avond

14 likes

Nou, omdat het me lastig lijkt je echt een mening te vormen over een horloge, als je het nog nooit in handen hebt gehad of zelfs ooit irl gezien hebt. Maar goed, jouw geld, jouw beslissing, natuurlijk.

O.k., prima. Maar ik zou dan toch wel even benieuwd zijn en het in ieder geval eens rustig bekijken. Maar, nogmaals, your call.

En hey,

is natuurlijk ook leuk! Gefeliciteerd! :partying_face:

Wat is jouw

2 likes

Excuses deze week andere NA ipv de Sole Cascante… Hopelijk vergeven jullie me…

Eén ding weer ik zeker, deze is (ijs)blauw. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Bijzonder ding blijft die Atelier Wen! Gefeliciteerd met de NA

1 like

Ik ben er nog niet uit! Ik denk de top twee wel:

Maar wat de derde dag zou moeten zijn? Meerdere kandidaten daarvoor denk ik, m’n Master wellicht, m’n Feuvrier voor de vintage vibe, m’n SPB151 omdat er een Seiko in zou horen, of m’n SPB186-mod… of die Searambler dus.

8 likes

Fruit toe, en avondwisseltje! :heart:

12 likes

Zeer, zeer bijzonder! Heb de IWC Ingenieur gehad, de nieuwe en die zou ik ook terug willen in de toekomst, maar de twijfel is flink toegenomen aangezien deze niet onder doet in kwaliteit, uitstraling en de wijzerplaat zelfs vele malen beter is (en ook nog eens handgemaakt :smiling_face_with_three_hearts:)!!!

3 likes

Zwarte duikers!!! Ook hier de absolute favoriet. Lekker saai… Maar zoooo gaaf!

Mooi setje zo :+1:

4 likes

…of een groene…blauwe…uhm whatever. :wink::+1:

5 likes

Gave wijzerplaat en de kast-/bandvorm spreekt me ook aan! Gefeliciteerd!

Moet het sowieso een duiker zijn? En dan liefst vintage of modern?

Ja, één of enkele, sowieso. Maar niet alleen maar. Dan wordt 't mij echt te

:yawning_face:

Daarom ook weer wat kleurrijks in the pipeline… :wink:

5 likes

Zwarte duikers?

11 likes

Eigenlijk wel een duiker inderdaad, da’s toch m’n ding. Vintage niet echt, maar ik noemde de Feuvrier al (yes, eindelijk ‘n excuus om ‘m hier weer te delen…:wink:)

En ja, zeker ook zwart, in ieder geval voor de top drie.

Op gedeeld vierde plaats wel onder andere:

:wink:

12 likes

Was die niet zwart???

Ja die is leuk voor erbij :wink:.

Nice! Zou mijn verzameling kunnen zijn. Alleen dan allemaal wel groter dan 40mm :wink:

Ook erg gave set!

Afhankelijk van hoeveel je er hebt :wink:.

1 like

Oh wacht, tenzij Searambler natuurlijk… :sweat_smile:

3 likes