Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Welkom alhier :+1:

1 like

INCOMIIIIIIIING.

4 likes

? De Sole?

9 likes

Zeker de mooiste, en ik ben juist heel erg fan van dat prachtige geborstelde satijnen staal.

1 like

Yes! @daffie moest er echt snel vanaf. Hij had het horloge alweer te lang…

ben benieuwd.

8 likes

+1

1 like

Mooie band idd maar ik vind een 1521 het mooist op Tropic/nato/rubber……
En ik hoop het aller allermooist op de Diaboliq Paratrooper die er na twee maanden wachten waarschijnlijk en misschien deze week aankomt​:joy::joy::joy::joy:

1 like

O ooh die David… Nou hoor het wel wat je ervan vindt. Hij is rustig mooi Vintage
Zoiets,

Ik heb niet eens een eigen polsfoto :thinking::disappointed:

4 likes

Heb je daar een foto van :innocent:

Ik hoop eind deze week😂

Ja als je daar besteld moet je flink geduld hebben. Maar hij levert altijd en maakt echt top banden.

Duurde ook langer ivm voorrang voor Amerikaanse klanten die voor de epic taxes van Trump geleverd moesten krijgen. Zo zie je maar, Trump heeft ook invloed op HF😂

2 likes

Dit is retegaaf. Zeker die Duitse keeper. 10/10 oftewel 100% top!

1 like

Goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

14 likes

Goeiesmorgens :wave:
Als het goed is komen vandaag de PVD en HGP :crossed_fingers: (moet alleen wel tot laat werken dus weet niet of ik ze vandaag op kan halen)

11 likes

Goeie smorges,
Morgen is ook goed…
En overmorgen de Doxa in het blauw :innocent::grinning::grin:

1 like

:blue_heart:

11 likes

Nu ga je wel heel snel :crazy_face: (een bod mag gewoon per PB :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Ik weet wel al 100% zeker, zonder hem gezien te hebben, dat de gele HGP die einde middag binnenkomt, gelijk door mag. Dus @Tijdspraak ga je knikkers maar vast tellen :stuck_out_tongue_winking_eye: daar komt namelijk nog een alternatief voor :ok_hand:

4 likes

Dat klinkt voor mij wat voorbarig. :thinking: Maar hey, ieder z’n ding, natuurlijk. Heb je soms een enorme hekel aan de kleur geel? :yellow_circle: Nou ja, je maakt er in ieder geval weer een ander blij mee. :person_shrugging:

2 likes

Poeh… En ik maar denken dat @daffie snel rouleerde. Jij spant toch wel de kroon :joy::wink:. Nog voordat ze binnen zijn alweer in de verkoop. Een soort van horloge bestelling abortus… :face_with_peeking_eye:.

En dan nog durven zeggen:

:joy::joy::joy:

Wadan?

5 likes