Show je stoere CWC

Vanmorgen al vroeg op stap, oppasdag :hugs:

In het zwembad met de kleinkinderen

14 likes

Zo, heb ik even een conversation starter! Vanaf nu kan ik zeggen dat ik mijn CWC ‘Scarlett’ om heb. :hugs:

12 likes

Toen jij je ochtend koffie ( met krentenbol? ) op had, was ik alweer aan het werk.:hugs::pray:

Volgens mij vind je dit een fijn horloge. :grimacing::blush:

1 like

De Ti300 op MN gezet, het was even een hoop gepruts maar toch gelukt.
Dit is een Erika MN die eigenlijk niet geschikt is voor fixed lugs.

6 likes

Moest je met naald en draad aan de slag, of viel dat nog mee?

1 like

Ja wel met naald en draad maar dat is zo gepiept :wink:
Normaal is het 3 laags gestikt maar dat past niet door de lugs heen .
Nu dus aan 1 kant alleen dubbel gevouwen en vast genaaid er is dan ook een veel ruimere opening waar dat beugeltje doorheen kan. Dus bij wisselen alleen even dat beugeltje weer eruit halen.

5 likes

Waar een wil is… :hugs:

1 like

11 likes

:wink::+1:

1 like

M’n leukste en meest comfortabele horloge. Nooit gedacht dat een quartzje van 35 jaar geleden m’n meest gedragen horloge zou worden.

14 likes

Ja, wat zijn ze leuk hè?

13 likes

Foto van vanmorgen hier is op sommige plekken goed te zien hoe dik de lume is aangebracht.

13 likes

Die seiko heb ik zo nu en dan ook wel al eens bekeken op chrono. Leuk ding. Jammer dat die geen plexi heeft.

2 likes

Die Seiko’s hebben inderdaad geen plexiglas, Ze zijn echt superleuk.

6 likes

14 likes

De MN strap even aangepast met boekschroef in plaats van stiksel :sunglasses:

13 likes

15 likes

MN weer even eraf en de CWC nato single pass gemaakt.

Ben nooit zo van twee lagen onder mijn horloge en dan ook nog die flap aan de zijkant van mijn pols.

Maar dat grijs staat 'm top.

10 likes

Het staat m zeker goed, het is dat ik nylon bandjes niet fijn vind zitten. Anders had ik dat bandje vaker op mijn G10 gehad.

Ik dacht dat ik een bonclip voor fixed lugs had gekocht voor mijn G10. Maar deze was voor horloges met springbars, efin … Deze past ook op mijn Vario ( sorry voor de topic vervuiling )

Nu alsnog ff rondkijken voor een bonclip voor fixed lugs voor de G10

2 likes

Probeer eens op de plek van het stiksel een gaatje te prikken (met een hete priem of zo) en daarna een boekschroef te plaatsen. Kun je toch nog genieten van de MN :blush:, want dat smoelt prima op de Ti300.