Bedankt!
Het blauw is echt een fijne kleur en doet het goed onder (bijna) elke lichtinval. Wel moeilijk om altijd goed op foto te krijgen.
In het begin lang getwijfeld tussen de zwarte en de blauwe BB58, maar uiteindelijk heel blij met de keuze
Bedankt!
Het blauw is echt een fijne kleur en doet het goed onder (bijna) elke lichtinval. Wel moeilijk om altijd goed op foto te krijgen.
In het begin lang getwijfeld tussen de zwarte en de blauwe BB58, maar uiteindelijk heel blij met de keuze
Lekkere foto van een prachtig horloge, heb deze zelf ook een tijdje gedragen maar viel bij mij net te groot.
Heb je deze band zelf aangepast Dan?
Ja zelf aangepast, 10 min werk.
okay,zit ff te kijken hoe het zit
Welke?
Die van gister vanuit de KLM? Hahaha ref 74000 salmon dial is dit
Okay want ik heb alleen regen gezien vandaag
Ik kom hier nog even op terug. Voor mijn BB Pro heb ik bij STRPS een setje “Swiss Made” springbars van 20 mm gekocht. Deze gingen echter aanzienlijk makkelijker in de lugs dan de originele springbars die bij mijn BB Pro op de NATO-band zaten. Wat blijkt: voor gebruik met een NATO-band passen 21 mm springbars net iets strakker, wat resulteert in minder speling en een stevigere bevestiging. Echt top geadviseerd en geholpen. De 21 bars komen er aan!
https://www.gassan.com/limited-edition
Wat vinden wij van deze Heineken Limited Edition Tudor Pelagos? Ze zijn blijkbaar nog niet allemaal verkocht.
Veelzeggend.
Het is grappig, maar ook een beetje makkelijk. Had op z’n minst iets gedaan met Heineken groen en een accent met rood.
Deze zag ik niet aankomen.
Lelijk
Ik kan er gewoon 10 in mijn winkelmandje doen . Enige verschil is een rode ster van Heineken idd aan de voorkant.