https://www.gassan.com/limited-edition
Wat vinden wij van deze Heineken Limited Edition Tudor Pelagos? Ze zijn blijkbaar nog niet allemaal verkocht.
https://www.gassan.com/limited-edition
Wat vinden wij van deze Heineken Limited Edition Tudor Pelagos? Ze zijn blijkbaar nog niet allemaal verkocht.
Veelzeggend. ![]()
Het is grappig, maar ook een beetje makkelijk. Had op z’n minst iets gedaan met Heineken groen en een accent met rood.
Deze zag ik niet aankomen.
Lelijk
Ik kan er gewoon 10 in mijn winkelmandje doen
. Enige verschil is een rode ster van Heineken idd aan de voorkant.
Misschien kan je er zelfs 152 in je winkelmandje doen. ![]()
Ik moest wel even nadenken over het LE aantal… 152… maar ik heb uiteindelijk de formule gevonden. ![]()
Ook mooi met hoeveel aandacht ze de renders maken.
Een FXD met springbars, gecombineerd met een nato en endlinks.
Sim-sa-la-bim ![]()
Unieke manier van bevestigen wel.
Aha nu begrijp ik de innovatie.
“Een samenwerking tussen legendarische merken die zowel kwaliteit als innovatie hoog in het vaandel dragen.”
Niks aan,.net als het bier van ze,is ook niet te pruimen!
Lang niet gezien!
mooi ding!
Gaaf!
Tof! Ga je die zelf plaatsen of laat je dit doen?
Heel tof, past ook in de stijl van het horloge!
Is het eenvoudig zelf te wisselen?
Normaal gezien was deze vorige week geleverd en had ik nog tijd om deze te laten plaatsen door mijn ad, helaas gaat hij er niet meer tijdig opstaan voor het tudor event van morgen