De coke bezel heeft zeker en vast zijn charmes, de pepsi ook.
Een moeilijke keuze…
Staat gaaf!
De gouden markings zijn net iets subtieler dan de originele bezel, de pepsi kleuren zijn net helder genoeg om hem een zomerse uitstraling te geven maar toch de vintage looks te behouden.
Ik vind het toch wel uniek hoor, zou voor deze gaan ![]()
ik heb de bezel ook in het groen voorbij zien komen, dit was ook erg gaaf!
Misschien ook maar eens serieus kijken naar zo’n Pelagos. Vind ze mooi en lijken mij de perfecte beater/het vakantie horloge ![]()
Zoals iedereen wel weet verwijst de naam FXD (Fixed) juist naar het vaste ontwerp van de bandaanzetten, bedoeld voor robuustheid en veiligheid, vooral bij militaire en duiktoepassingen.
Hierbij de correcte representatie:
Ah, yes! Een BMC topic ![]()
edit: jokes aside, dat is een serieuze fiets die je bij de Tudor meetup meekreeg? Lijkt me er eentje voor de profs van de ploeg zelf, gezien de afmontage?
Dat zijn de fietsen van de tudor pro cycling team, super leuke ervaring!
![]()