Goedemorgen! Nog geen Tudor omgebonden, daar maar een oude foto😜
Mooi plaatje! Goed de kleur vast kunnen leggen zo.
Bedankt!
Het blauw is echt een fijne kleur en doet het goed onder (bijna) elke lichtinval. Wel moeilijk om altijd goed op foto te krijgen.
In het begin lang getwijfeld tussen de zwarte en de blauwe BB58, maar uiteindelijk heel blij met de keuze ![]()
Lekkere foto van een prachtig horloge, heb deze zelf ook een tijdje gedragen maar viel bij mij net te groot.
Nu deze titanium CWC en deze valt een stuk kleiner, maar wel met FXD lugs
Heb je deze band zelf aangepast Dan?
Ja zelf aangepast, 10 min werk.
okay,zit ff te kijken hoe het zit ![]()
Welke?
Die van gister vanuit de KLM?
Hahaha ref 74000 salmon dial is dit
Okay want ik heb alleen regen gezien vandaag ![]()
Ik kom hier nog even op terug. Voor mijn BB Pro heb ik bij STRPS een setje “Swiss Made” springbars van 20 mm gekocht. Deze gingen echter aanzienlijk makkelijker in de lugs dan de originele springbars die bij mijn BB Pro op de NATO-band zaten. Wat blijkt: voor gebruik met een NATO-band passen 21 mm springbars net iets strakker, wat resulteert in minder speling en een stevigere bevestiging. Echt top geadviseerd en geholpen. De 21 bars komen er aan!
Boven Tudor OEM springbars
Beneden “Swis Made” springbars 20mm










