Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Ik moet deze nieuwe liefde toch ook met jullie delen hier in de kroeg. Terwijl jullie allemaal op de Franse toer zijn gegaan, heb ik juist een Spaanse afslag genomen met deze CREPAS cayman 1200.
CREPAS stond al een tijdje op de longlist-voor-ooit-wellicht, vooral vanwege dat gave logo. Op Uhrforum kwam deze iets meer ingetogen variant van hen voorbij; de meeste edities van hen zijn aardig ‘bont’, en ik kon ‘m niet laten lopen - zeker niet na een prijsverlaging of twee.
Blij dat ik ‘m heb aangeschaft, met stip heel erg hoog op de deze-gaat-zeker-blijven-lijst!

15 likes

Oh :joy:
Naja dan geldt mijn antwoord voor jou :+1:

2 likes

Gaaf ding! Gefeliciteerd met deze

2 likes

:thinking:
Zo op de foto lijkt het best wel een glimmerd … :wink:
Mooie aanwinst Roy. Draag 'm met plezier!

3 likes

Deze kan zich qua bling inderdaad prima meten met een gepolijste 1521! :sunglasses:

4 likes

Coole aanwinst!

3 likes

gaaf ding ! gefelicteerd !

3 likes

Mooi ding :+1:

Ik laat me al een paar dagen vergezellen door deze (Britse) helemaal-niet-glimmende ‘jongen’

En @junior gefeliciteerd met je herhaal-aankoop :partying_face:

12 likes

Oei, lees het nu pas.
Hou je taai :muscle:t2:

2 likes

Daar is ie weer :boom:

4 likes

Ja Remco…

groundhogday-billmurray

4 likes

Na lange tijd weer eens op het forum :slight_smile:

18 likes

welkom terug @LunarWatches kom je ook gezellig op onze GTG ??

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak

3 likes

Kan het zijn dat als ik op deze link klik er geen pagina is? Er staat oeps deze pagina is niet beschikbaar

2 likes

Vanaf TL-2 pas zichtbaar helaas.

2 likes

Tja dan wordt het lastig deelnemen haha. Snap zoiezo niks van dat tl systeem. Waarschijnlijk niet actief genoeg. Maarja dan blijf ik lekker op Tl 1 :slight_smile:

1 like

ow dat is wel jammer indd

1 like

Je kan een uitnodiging krijgen. :+1:

1 like

Dat mag uiteraard altijd haha

2 likes

pb gedaan

1 like