Ik vind dit toch wel het mooiste model dat ze tot nu toe hebben gemaakt, denk ik.
Geniet ervan, kerel!
Jah, nouwèn?.. ![]()
Thanks kerel, komt goe…
WB

Ik vind dit toch wel het mooiste model dat ze tot nu toe hebben gemaakt, denk ik.
Geniet ervan, kerel!
Jah, nouwèn?.. ![]()
Thanks kerel, komt goe…
WB

![]()
Klopt.
Het is zelfs voor mods een black box en het gaat soms alle kanten op, één ding weet ik wel: Na 365 kalenderdagen HF bezoeken (“dagen bezocht”) maak je welhaast zeker promotie van TL1 naar TL2. Tenminste, als je niet in het grote boek terecht bent gekomen … ![]()
Eerst maar even mijn wissel van vandaag posten:
Maar hoor ik ineens dat er een GTG Squale komt? Wanneer, waar en met hoeveel. Ik heb er wel een paar ![]()
die komt er zeker ferry !! 19 nov in amsterdam (buiten de ring) kom je ook gezellig ?
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak
Stomme vraag wellicht maar wat is een GTG?
Als iemand mij oppikt zeker, mag geen autorijden met mijn medicijnen.
Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden. De 1 zegt Go Together een anders zegt weer Get to Go, wat logischer is natuurlijk want het is een afkorting van 3 letters en het eerste wat ik schreef zou dan een GT moeten zijn. Kan je hier wat mee?
drop die vraag even in het gtg draadje met de afhaal locatie dan komt dat vast goed !
wij bedoelen hier een Get Together mee, oftewel een meeting. een gezellig samenkomen van liefhebbers van Squale, Doxa en HGP horloges in dit geval.
Ha Stef, hele discussie met mijn oudste zoon over gehad. Together is 1 woord, wij zijn dus allemaal van het padje af ![]()
Ene Stef gedropt in het draadje, afwachten nu ![]()
Ah ok! Duidelijk nu! Dank je
Deze is zo gaaf. En met het saffier ook weer heel anders dan mijn NOS exemplaar.