Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Haha, nee hoor.
Die stond toevallig ook op de foto. :sunglasses:

Overigens op de foto’s is de blauwe COSC een héél fraaie 1521, maar op de pols kon ik niet aan deze kleur wennen. Dus ik heb deze keer alleen de linker besteld, waarschijnlijk voor het weekend binnen. Dat zou leuk zijn. Dan kan de grote dagelijkse “welke doe ik vandaag om?” twijfel weer beginnen … :joy:

3 likes

Geen idee wanneer die is :joy:

1 like

Lag je even te slapen, het gaat er al dagen over … :thinking::sunglasses:

:arrow_down:

2 likes

Ja man, per dag komen er meer dan 100 berichten voorbij in de kroeg, dat kan ik echt niet allemaal bijbenen :sweat_smile:

1 like

controlling-laugh-laughing

1 like

Maargoed ik ben die week in Vietnam voor mn werk, zal de Squale meenemen en aan jullie denken :neutral_face:

1 like

You Know Priorities GIF - You Know Priorities First Things First - Discover  & Share GIFs – @sztefa001 on Tumblr

4 likes

Tsja werkeloos zijn en de hele dag op HF koekeloeren schiet ook niet op.
Dan zie ik al die mooie horloges die ik niet kan betalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

14 likes

Moge allen,
Kapitein Tech meldt zich :military_helmet:

12 likes

Heel tof :star_struck:

1 like

Morning all!

Ben nog minder actief, ik weet het. Het is nog wat drukker dan het al was. Naast drukte op het werk, heeft motorrijden plaatsgemaakt voor ziekenhuis in, ziekenhuis uit.

Niks ernstigs hoor, mannen. Gewoon wat dingen uitsluiten of juist een oorzaak achterhalen.

Fijne breek van de week!

19 likes

Sterkte, kerel! :muscle:

1 like

Thanks maat!

1 like

13 likes

Sterkte!

1 like

Thanks kerel, maar het is allemal niet zo spannend.

Slechts B12 te kort, mogelijk versleten knie- en hand- gewrichten en mogelijk opnieuw een hernia.

Kan ik 300 mee worden. :joy::joy:

6 likes

In ieder geval het beste gewenst Mr ! :face_with_monocle::sunglasses:

1 like

Thanks, Tekkie!

Middag kroeg. Ben vandaag een beetje aan het vreemdgaan

En sterkte @Kleine_gup_in_grote_oceaan

8 likes