Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Effe inhalen…

18 likes

Bandje voor de 1521 divingstar / lemon shark vandaag binnen. Perfecte match in kleur, en heel heftig geel overdosis zo! :lemon:

20 likes

Ik sta dus net een geel waterijsjevrieslollieding te pakken. Lekker fris hoor!
:lemon: smaak…

16 likes

Toeval bestaat niet, smakelijk! :lemon::wink:

1 like

16 likes

Goede lume ook!

16 likes

Foto, omdat het weer kan :smile:

19 likes

Ha Remco, gefeliciteerd met je Squale UCB, ondanks dat je het nu even niet voelt wens k je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Dit is toch een mooie Squale, denk dat het punt is dat je nogal gefixeerd bent op je Doxa en deze vergelijkt met je Doxa. Beetje appel met peren toch Remco, geef die Squale gewoon een kans. Voel je het na een weekje nog niet, leg je hem even 2 weekjes weg. Zal je zien dat je daarna weer het mooie van deze Squale gaat zien. Zo niet, dan zou ik eens voor een Marina Militare gaan. Zo mooi de afwerking, je kijkt er gewoon in vulkaan mee, diepte bedoel ik dan he. Maar toch Remco, geef het een kans!
Gaat het dan nog niet, wat ik heel jammer vind daar je er echt naar uit keek, maak er dan een ander maar blij mee. Je weet mijn box is inmiddels overstroomd, iets teveel Squales :smiley:

2 likes

Tuurlijk Patrick, zoals we zeggen, oude liefde roest niet :wink:

2 likes

Tussen de Doxa en een 1521 is het zeker appels & peren Ferry. Maar ik ken mijzelf inmiddels wel goed genoeg om te weten dat wanneer de klik er niet gelijk is het heel moeilijk gaat worden om mijzelf toch te binden, maar we gaan het zien. Ik geef het weer een serieuze kans. Ik heb daar overigens geen week voor nodig hoor en wegleggen gaat al helemaal niet helpen. :wink:

… daar kan ik toch niks aan doen! :sunglasses:

Kijk dan! :star_struck:

Soms snap ik mijzelf echt niet. :see_no_evil:

13 likes

Jawel, daar is maar 1 schuldige voor aan te wijzen en dat ben jij :rofl:. Maar joh, tis toch een rete strakke Squale. Je moet hem natuurlijk niet vergelijken met de MM :grin:

1 like

En goedenavond vanuit Italië met de Super Squale:

12 likes

Goh, een Squale met een best wel oké hoeveelheid lume. Zie je niet vaak!
Ondanks C1 (minst ‘krachtige’) lekkere verlichting … :sunglasses:

13 likes

Ik vind ‘m erg gaaf @junior

1 like

Hehe we kunnen weer…

13 likes

:orange_heart: heerlijke 1521

2 likes

Vet, daar is m’n ex dan eindelijk (denk ik)

2 likes

Lekker setje!
Maar ik had de Doxa nog niet van de winder moeten halen. Ben nu volledig in de war. Als jullie me zoeken lig ik op bed, zachtjes te huilen … :joy:

Koffie? Laat ik dat maar doen. Knap ik vast van op. :coffee:

14 likes

Gaaf oh nie dan

1 like

Toch echt wel een mooie hoor! Voor mij is het rode logo een beetje een “afknapper”. Vind het net niet passend, en doordat het logo niet helemaal symmetrisch is, word ik er onrustig van

1 like