Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Mooi horloge, maar de kale wc-brilbezel vind ik eigenlijk altijd de grootste misser…
Misschien dat je er met een andere bezel een leuker horloge van kan maken?

3 likes

Niemand nog dibs op de UCB van @junior ? Of heb ik hem gemist :wink:

Potje van mij is voor wat anders bestemd en probeer in de doos maar één van elk merk te houden en de blauwe 1521 is nog steeds mijn favoriet.

6 likes

Inderdaad vrij apart. Maar ik merk de laatste tijd toch een flink toenemende belangstelling voor Doxa, op HF. Heb uiteraard voor de Squale gestemd. :blush:

7 likes

Jawel.
Maar die moet nog even wachten en de tweede ook … :wink:

Ik ben niet zo’n klusser. Ik laat een ontwerp ‘een ontwerp’, ook al kan ik er zelf niet mee leven. Ik kan er overigens prima mee leven maar denk wel dat de ‘saaie’ duikring meespeelt in het ontbreken van de klik. Dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn.

Daar voel ik me (mede) schuldig voor!
Aangewakkerd door @Royce:joy:

6 likes

Je bent zelf nog niet voor de bijl gegaan? :yum:

4 likes

Blijft spannend. Moet toegeven dat ik voor Doxa heb gestemd in deze… :sweat_smile:

4 likes

Ik ben blij dat ik niet in @junior zijn sta, ik zou niet kunnen kiezen. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik ze beiden nog niet in handen heb gehad.

2 likes

Ftfy.

Helemaal eens verder. Deze Squale UCB doet het erg goed op rubber. Sterker nog: dat maakt hem af als je het mij vraagt (voorbeelden: zie deze post Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10) - 322 van SSFS). Deze kan veel kleuren hebben (zwart, oranje, leger groen, rood, bruin, etc). De stalen band is leuk maar maakt het geheel wat saai icm de bezel.

Ik zou toch eens wat bandjes proberen @junior. Jij was toch zo goed in lugs afplakken? :wink:

5 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste -ik denk- vijf jaar ofzo, regelmatig naar Doxa heb zitten gluren. Dus, ik sluit het zeker niet uit, voor ergens in de toekomst. Aan de andere kant heb ik op dit moment, gevoelsmatig, eigenlijk nog maar één doel: een mooie Carrera chrono. Weet nog niet helemaal welke. Ben, sinds deze serie door TAG Heuer op de markt werd gebracht, erg gecharmeerd van de Glassbox-serie. Heb de reverse-panda, een tijd geleden, ook gepast en vind deze echt geweldig. Maar het zou ook nog kunnen dat ik voor een (semi-)vintage ga, uiteindelijk. Sowieso heb ik een vrijwel leeg horlogepotje, op dit moment. Dus ik hoef voorlopig nog niet te kiezen. We zien wel hoe en loopt en wat er op het pad komt, t.z.t…
Maar Doxa vind ik ook zeker charmant!

5 likes

Ben sowieso best wel handig met tape … :sunglasses:

funny-lmfao

9 likes

Helemaal mee eens.

1 like

Had je de Doxa niet gehad, was je veel meer verliefd geworden denk ik.
Tussen die twee zou ik ook de Doxa kiezen.
Neemt niet weg dat deze Squale wel heel gaaf is!

5 likes

Op rood cts met een mooie clasp van milltat

2 likes

In het blauw, gauw!

3 likes

Heel eerlijk, in dit geval is de Doxa gewoon mooier. Ben sowieso zelf gaan van BOR banden, dus daar heeft Doxa al een voorsprong. Was het treffen de Sol Casante, was Doxa kansloos! Wat mij betreft dan… Waarschijnlijk ook bij HFLE en Ocarat versie. Voor mij is dit juist ook één van de minst leuke Squales. Niet het verhaal, wel het uiterlijk

4 likes

Klopt, maar eens een flipperaar………

Als ik alle squales zou hebben gehouden. Heb nog wel wat pareltjes gehad!

19 likes

Die Hong Kong limited is echt prachtig😍

1 like

13 likes

Oh, wow. Allemaal lui die zitten te azen op een nieuwe UCB…? :wink:

Ik zal mijn saaie Marina Militare Master snel maar weer ‘s omgooien, als tegengeluid. Uit het archief:

Want heb nu toevallig wel de Doxa om de pols… :sweat_smile:

18 likes

Wie postte hier nou laatst die dikke ijsco in Rovinj? Was dat @Petteflet ? En is de naam of locatie van het tentje te achterhalen?

20 likes