Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Kan echt prima naast elkaar hoor!

1 like

Zeker!! Erg van genoten!

15 likes

Wat voor een band had jij daar op?

Dat is het bij mij niet. Vind ik juist wel een leuke verwijzing naar het origineel, van Blancpain. Die had ‘3H’ op die plek staan, om aan te geven dat er Tritium is gebruikt. Deze ‘C1’ staat voor het type Superluminova.

Ik denk echt dat ik de duikringindexen mis ofzo, terwijl dat ook zo ‘hoort’ te zijn bij deze uitvoering. Ik weet het niet zo goed. Meen oprecht dat ik er een beetje van in de war ben. Ik snap het niet. Maar ja, het brein maakt soms rare sprongen! Het is niet anders. :wink:

PS Goh, had je naast de Matic ook bovenstaande weg gedaan? Dat was toch ook wel een bijzondere 1521.

4 likes

Pfffff, als ik mijn eerlijke mening moet geven is de Doxa stoerder en de " stoere" 1521 meer op luxe gericht. Maar beide wel heel tof :star_struck:

4 likes

Poll voor Remco @junior hier bij het Squale only topic.

• De Doxa ?
  • Of de Squale ?
0 stemmers

Als er maar 1 horloge blijven mag :face_with_peeking_eye:

4 likes

minions-heart

Haha, dat gaat vast helpen Dan! :joy:
Vergeet je niet ook zelf te stemmen …

4 likes

Ik heb gestemd :grimacing:

1 like

Gaat lekker hoor Dan! :sunglasses:

3 likes

Zet de Squale eens op zwart rubber, gelijk een heel andere uitstraling :thinking:

5 likes

Ongetwijfeld. Maar ik ga nu geen banden wisselen met de kans op beschadigingen. Het horloge is nu nog nieuw. Ik heb al even wat zwart en oranje rubber er tegenaan gehouden en dat staat best tof, maar of dat het verschil gaat maken?! Dat denk ik niet.

Overigens draait 'ie nu rondjes op de winder. Ik heb de Doxa weer even om de pols. Tja…

Ik had overigens verwacht dat in Squale Only de poll toch duidelijk door zou slaan naar Squale. Bijzonder! Laat hem nog maar even een dagje lopen. :wink:

7 likes

Sorry :sweat_smile:

4 likes

Mooi horloge, maar de kale wc-brilbezel vind ik eigenlijk altijd de grootste misser…
Misschien dat je er met een andere bezel een leuker horloge van kan maken?

3 likes

Niemand nog dibs op de UCB van @junior ? Of heb ik hem gemist :wink:

Potje van mij is voor wat anders bestemd en probeer in de doos maar één van elk merk te houden en de blauwe 1521 is nog steeds mijn favoriet.

5 likes

Inderdaad vrij apart. Maar ik merk de laatste tijd toch een flink toenemende belangstelling voor Doxa, op HF. Heb uiteraard voor de Squale gestemd. :blush:

7 likes

Jawel.
Maar die moet nog even wachten en de tweede ook … :wink:

Ik ben niet zo’n klusser. Ik laat een ontwerp ‘een ontwerp’, ook al kan ik er zelf niet mee leven. Ik kan er overigens prima mee leven maar denk wel dat de ‘saaie’ duikring meespeelt in het ontbreken van de klik. Dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn.

Daar voel ik me (mede) schuldig voor!
Aangewakkerd door @Royce:joy:

6 likes

Je bent zelf nog niet voor de bijl gegaan? :yum:

4 likes

Blijft spannend. Moet toegeven dat ik voor Doxa heb gestemd in deze… :sweat_smile:

4 likes

Ik ben blij dat ik niet in @junior zijn sta, ik zou niet kunnen kiezen. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik ze beiden nog niet in handen heb gehad.

2 likes

Ftfy.

Helemaal eens verder. Deze Squale UCB doet het erg goed op rubber. Sterker nog: dat maakt hem af als je het mij vraagt (voorbeelden: zie deze post Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10) - 322 van SSFS). Deze kan veel kleuren hebben (zwart, oranje, leger groen, rood, bruin, etc). De stalen band is leuk maar maakt het geheel wat saai icm de bezel.

Ik zou toch eens wat bandjes proberen @junior. Jij was toch zo goed in lugs afplakken? :wink:

5 likes