Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste -ik denk- vijf jaar ofzo, regelmatig naar Doxa heb zitten gluren. Dus, ik sluit het zeker niet uit, voor ergens in de toekomst. Aan de andere kant heb ik op dit moment, gevoelsmatig, eigenlijk nog maar één doel: een mooie Carrera chrono. Weet nog niet helemaal welke. Ben, sinds deze serie door TAG Heuer op de markt werd gebracht, erg gecharmeerd van de Glassbox-serie. Heb de reverse-panda, een tijd geleden, ook gepast en vind deze echt geweldig. Maar het zou ook nog kunnen dat ik voor een (semi-)vintage ga, uiteindelijk. Sowieso heb ik een vrijwel leeg horlogepotje, op dit moment. Dus ik hoef voorlopig nog niet te kiezen. We zien wel hoe en loopt en wat er op het pad komt, t.z.t…
Maar Doxa vind ik ook zeker charmant!
Ben sowieso best wel handig met tape …
Helemaal mee eens.
Had je de Doxa niet gehad, was je veel meer verliefd geworden denk ik.
Tussen die twee zou ik ook de Doxa kiezen.
Neemt niet weg dat deze Squale wel heel gaaf is!
Op rood cts met een mooie clasp van milltat
In het blauw, gauw!
Heel eerlijk, in dit geval is de Doxa gewoon mooier. Ben sowieso zelf gaan van BOR banden, dus daar heeft Doxa al een voorsprong. Was het treffen de Sol Casante, was Doxa kansloos! Wat mij betreft dan… Waarschijnlijk ook bij HFLE en Ocarat versie. Voor mij is dit juist ook één van de minst leuke Squales. Niet het verhaal, wel het uiterlijk
Klopt, maar eens een flipperaar………
Als ik alle squales zou hebben gehouden. Heb nog wel wat pareltjes gehad!
Die Hong Kong limited is echt prachtig😍
Oh, wow. Allemaal lui die zitten te azen op een nieuwe UCB…?
Ik zal mijn saaie Marina Militare Master snel maar weer ‘s omgooien, als tegengeluid. Uit het archief:
Wie postte hier nou laatst die dikke ijsco in Rovinj? Was dat @Petteflet ? En is de naam of locatie van het tentje te achterhalen?
Leuk die oude 2cv, is die van jezelf? En graag een full picture van de 2cv met de Squale achter de ruitenwisser
Volgens de poster in de haven van het stadje
Haha ja volgens mij is het hele stadje de haven, dus hoopte op wat concretere info voordat ik dadelijk met een b-keus ijsje loop
Zeker, Dus vanuit binnenuit? Kan geregeld worden
1 bolletje

Jazeker dat was ik. Lekkerst ijs dat ik ooit op heb!.
Al helpt de locatie natuurlijk ook wel mee.
Even zoeken hoor… Als ik kijk naar Google Maps dan denk ik dat het “Sweet Corner” was, aan de haven. Echt een aanrader!
Ja genoeg “B-ijs”, maar er zitten volgens mij nog wel een aantal hele-goede ijszaken in Rovinj.