Conrad is meer voor electronica enzo.
Voor bijv. de Squale bandschroefjes kun je het beste een zgn. hollow-ground schroevendraaier gebruiken zodat je de snede niet verkloot. Er loopt een heel topic over op HF: Klik.
Ik ga je niet corrigeren want je hebt best wel een punt. Onrust is denk ik ook wel de juiste typering. Spot on Noel!
Als gezegd, ik ga eerst eens wat rust nemen in mijn ‘zoektocht’ naar een volgende. Eerst maar eens even vol genieten van de Doxa en als er onderwijl per ongeluk iets voorbij komt zie ik het wel. Ik heb nu in ieder geval niets specifieks op het netvlies.
Hoewel? Misschien nog de 2001 Heritage maar die ga ik 100% zeker niet op de gok kopen. Al krijg ik hem voor weinâg. Jaja @VriesKou, kom maar door met al je teasers. Ik kan ertegen hoor!
Ja, ik weet niet, hoor. Om nou wéér diezelfde weg te bewandelen…
Moet jij, @junior , niet gewoon 'ns naar wat echt anders kijken? Bijvoorbeeld een mooie mechanische chrono? Dat zou mij, als horlogeliefhebber, toch een stuk meer aanspreken dan zo’n -met alle respect- stuk electronica.
Heel leuk idee denk ik. Wellicht een mooie Speedmaster? Of een IWC “Der Fliegerchronograph”. Dit NA topic van @drh heeft bij mij wel een vlammetje ontstoken.