Goede avond mannen,
Ja ik heb de ucb van Remco overgenomen…
Het ging wel een beetje schielijk maar ik ben er blij mee!
Het horloge zweefde wel in mn achterhoofd rond maar het was nog niet gepland ivm recente aankoop.
De redenen om te kopen waren, ik wilde graag een bracelet voor de Marina militaire, ik had nog geen militaire in de 1521 verzameling (wel al vaak naar een standaard blasted militaire gekeken) en ik wilde wel een duiker die op rood rubber goed oogt.
Verder zal de oplettende lezer/kijker opgevallen zijn dat bijna alle Squale limited editions zijn.
Dus de ucb gaat eerst op Wit rubber en tzt op rood rubber met Clasp.
De bracelet zal tzt wel op de Marina militaire gaan…
Nu ga ik me eerst een focussen op de verkoop van de Seiko Gmt, de 2 citizens, de fromanteel en de Edox
Nu nog een paar fotootjes voor de sfeer
Oo, en ik moet schroevendraaiers 1.4 bestellen, heb net al even bij Conrad gekeken maar goede tips zijn welkom.
Voor nu een fijne avond gewenst
Jeetje
Gelukkig blijft ie binnen de kroeg. Was wel benieuwd naar in het echt bij de GTG
Ik was ook benieuwd naar irl en dat is gebeurd, maar Voor dat er een gtg is. Maar misschien mag 8k ook wel naar de gtg komen…
Uiteraard heb ik de Doxa van Remco gezien en gepast en die is ook Mega mooi!
Daarom past deze UCB er ook prima bij!
Ik wens je veel draagplezier Erik, maar dat komt wel goed denk ik.
En oh ja, ik zou het bijna vergeten maar wat een heerlijke groene is dit!
De sunburst vastleggen met de (oude) iPhone ging een beetje lastig maar dat is wel heel erg tof, zo van bovenaf. Ook een mooie 1521.
Nice! Gefeliciteerd man
Inderdaad Remco, en wat betreft het dragen, ik probeer te rouleren maar het moet ook wel matchen met de gelegenheid en kleding
Dat is inderdaad lastig., met een filmpje kan je dat veel beter vastleggen
@Gup , Thanks
Nice!! Gefeliciteerd!
Die is er w.m.b. maar één; Bergeon (Amazon?)
Conrad is meer voor electronica enzo.
Voor bijv. de Squale bandschroefjes kun je het beste een zgn. hollow-ground schroevendraaier gebruiken zodat je de snede niet verkloot. Er loopt een heel topic over op HF: Klik.
Mijn bijdrage aldaar is de volgende:
… WMB ook maar één, nl. bovenstaande.
(Vier vliegen in één klap!)
Gefeliciteerd met je toffe aanwinst
Jammer man! Dik ding!
Ik vraag me intussen af of je wel 2 horloges in dezelfde categorie wilt hebben.
2 duikers lijkt wel onrust op te leveren, de 1 mag niet onderdoen voor de ander anders moet ie weg.
Favorieten hebben we allemaal.
Maar toen je een Squale naast een compleet ander horloge had, een Astron geloof ik, toen hield je het een stuk langer uit met beiden.
Correct me if i’m wrong.
Gefeliciteerd, über coole 1521
Ik ga je niet corrigeren want je hebt best wel een punt. Onrust is denk ik ook wel de juiste typering. Spot on Noel!
Als gezegd, ik ga eerst eens wat rust nemen in mijn ‘zoektocht’ naar een volgende. Eerst maar eens even vol genieten van de Doxa en als er onderwijl per ongeluk iets voorbij komt zie ik het wel. Ik heb nu in ieder geval niets specifieks op het netvlies.
Hoewel? Misschien nog de 2001 Heritage maar die ga ik 100% zeker niet op de gok kopen. Al krijg ik hem voor weinâg. Jaja @VriesKou, kom maar door met al je teasers. Ik kan ertegen hoor!
Gefeliciteerd met deze UCB!
Congratulazioni, kerel! Mooie aanwinst!
En succes met de verkoop van al die andere horloges!
Ja, ik weet niet, hoor. Om nou wéér diezelfde weg te bewandelen…
Moet jij, @junior , niet gewoon 'ns naar wat echt anders kijken? Bijvoorbeeld een mooie mechanische chrono? Dat zou mij, als horlogeliefhebber, toch een stuk meer aanspreken dan zo’n -met alle respect- stuk electronica.
Heel leuk idee denk ik. Wellicht een mooie Speedmaster? Of een IWC “Der Fliegerchronograph”. Dit NA topic van @drh heeft bij mij wel een vlammetje ontstoken.