Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

En dat zou eigenlijk ook genoeg moeten zijn. :face_holding_back_tears:

Zo moeilijk! :sweat_smile: Maar binnenkort ga ik eens wat opruimen. :v:

1 like

:scream:
Hoooeeee dan…??
Dat zou ik echt niet kunnen.

Poll gesloten :face_with_peeking_eye: hoop niet dat ook de uitslag van deze poll nog invloed heeft gehad op de verkoop.
Ach het hoort er een beetje bij zoals wij horloge- gekkies kunnen kijken naar een horloge als deze eenmaal in bezit is.
Heb het zelf al nu te vaak meegemaakt :face_exhaling:
Al weer iets anders op het oog Remco :thinking: jij bent net zoals ik ook geen verzamelaar.
Maar nu weer wel een reden om heerlijk op jacht te gaan en YouTube te kijken.

Ach er komt vast wel weer iets heel tofs voorbij :wink:

4 likes

Tja, het blijft behelpen……:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Voor mij is dat vaak ook zo, het motto is hier ook één in is één eruit … :wink:

Ik noem mijzelf ook geen verzamelaar, heb immers geen verzameling. Ben wel een ‘echte’ liefhebber en ik beleef altijd ontzettend veel plezier aan alle voorpret, de kleine details, de weetjes, het leesvoer en de geschiedenis (van een merk) en wat dies meer zij.

Als ik een horloge dan eenmaal heb en ik heb alles uitgezocht en een soort van uitgespeeld, tja… dan gaat het vaak vervelen, zie ik iets anders leuks en dan flipper ik weer. Dom eigenlijk! Kost ook vaak geld enzo, maar ja: Zo roll ik. :sunglasses:

Van de Doxa durf ik wel te beweren dat die de zomer gaat overleven. Daar beleef ik ontzettend veel plezier aan.

Het is heel simpel.
Alles wegdoen op één na … :joy::joy::joy: ik heb ook wel eens 10 horloges gehad. Daar werd ik niet vrolijk van.

Zeker weten! En de poll heeft geen enkele invloed gehad hoor, ik heb 'm keurig verkocht zoals het een goed HF’er betaamt zonder ook maar een cent winst te maken. :slight_smile:

Ik neem even rust!
Heb het blauw op negeren gezet …

KlhHjSf-ezgif.com-crop

:joy:

5 likes

Ik ben ook geen hamster, ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben.

3 likes

Helaas!

Dat was echt mega snel! :joy:

Ben benieuwd wat er weer voor terug zal komen :wink:.

Vwb de UCB date zal ik dan maar de wacht houden! :wink:

Mooi dat @rogo de no date honneurs waarneemt.

12 likes

Dat is altijd goed :+1:t2:

Ben benieuwd hoe lang je dat vol gaat houden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Haha nee die laat ik aan mij voorbij gaan…

Het is de Titoni Seascoper 300 (83300 S-BK-702)

2 likes

Tot zo na het eten……

3 likes

Pffff dat vindt ik al lang :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ik schijn verzamelingen te verzamelen dus ik ben wat bevooroordeeld :joy:

2 likes

Goede avond mannen,
Ja ik heb de ucb van Remco overgenomen…
Het ging wel een beetje schielijk maar ik ben er blij mee!
Het horloge zweefde wel in mn achterhoofd rond maar het was nog niet gepland ivm recente aankoop.
De redenen om te kopen waren, ik wilde graag een bracelet voor de Marina militaire, ik had nog geen militaire in de 1521 verzameling (wel al vaak naar een standaard blasted militaire gekeken) en ik wilde wel een duiker die op rood rubber goed oogt.
Verder zal de oplettende lezer/kijker opgevallen zijn dat bijna alle Squale limited editions zijn.
Dus de ucb gaat eerst op Wit rubber en tzt op rood rubber met Clasp.
De bracelet zal tzt wel op de Marina militaire gaan…
Nu ga ik me eerst een focussen op de verkoop van de Seiko Gmt, de 2 citizens, de fromanteel en de Edox
Nu nog een paar fotootjes voor de sfeer :smile:
Oo, en ik moet schroevendraaiers 1.4 bestellen, heb net al even bij Conrad gekeken maar goede tips zijn welkom.
Voor nu een fijne avond gewenst :heavy_check_mark:

19 likes

Jeetje :laughing:

Gelukkig blijft ie binnen de kroeg. Was wel benieuwd naar in het echt bij de GTG :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik was ook benieuwd naar irl en dat is gebeurd, maar Voor dat er een gtg is. Maar misschien mag 8k ook wel naar de gtg komen…
Uiteraard heb ik de Doxa van Remco gezien en gepast en die is ook Mega mooi! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Daarom past deze UCB er ook prima bij!
Ik wens je veel draagplezier Erik, maar dat komt wel goed denk ik. :pray:

En oh ja, ik zou het bijna vergeten maar wat een heerlijke groene is dit! :star_struck:

De sunburst vastleggen met de (oude) iPhone ging een beetje lastig maar dat is wel heel erg tof, zo van bovenaf. Ook een mooie 1521.

13 likes

Nice! Gefeliciteerd man :facepunch::partying_face:

1 like

Inderdaad Remco, en wat betreft het dragen, ik probeer te rouleren maar het moet ook wel matchen met de gelegenheid en kleding

Dat is inderdaad lastig., met een filmpje kan je dat veel beter vastleggen

@Gup , Thanks :+1:

4 likes

Nice!! Gefeliciteerd!

2 likes

Die is er w.m.b. maar één; Bergeon (Amazon?) :sweat_smile:

1 like