Buongiorno! Eerst even een lekker koffietje.
Wordt weer een mooie dag!
Goed morgen! Geen Griekse zon maar wel Griekse yoghurt. Straks even naar Rotterdam om te shoppen. Nog suggesties voor horloge nerd locaties ?
Ja R’dam heeft ook wel leuke adresjes! Ook alles een beetje dicht bij elkaar. Ik vind het zelf altijd leuk om bij S&C Pre-Owned te kijken. Liggen vaak onwijs mooie horloges en de verkopers zijn heel vriendelijk. Daarnaast ligt de Breitling store, ook erg leuk. En je kan natuurlijk altijd even binnenlopen bij de multibrand store van S&C. Maar dat is wel wat meer stijfjes.
Morning guys!
Ik dacht vandaag ineens laten we eens een kleine twist in m’n wristshot gooien.
Fijne woensdag!
Vergeet Gassan niet, zit ook op de meent, niet ver van S&C pre Owned en Breitling. Bij S&C op de kruiskade zit ook nog de IWC en Rolex boetiek. Jammer van Brunott, die is al bijna leeg denk ik onderhand anders had je daar nog langs kunnen gaan.
Viel me de vorige keer al op; het puntje van de urenwijzer lijkt op de PVD ook wat langer/puntiger, en minutenwijzer iets minder rand iets meer lume?
O.k., het goede nieuws is dat het weer tijd is voor een lekker wijntje.
Het minder leuke nieuws is dat ik net hoorde dat Nederlandse gitaarheld en Earringlid George Kooymans vandaag is overleden…
NA: De Passion Red laat door familieomstandigheden nog even op zich wachten, maar ondertussen was iemand op Uhrforum z’n COSC praktisch aan ‘t weggeven…
Toch een beetje de 1521 graal voor mij, en de horlogerekening kon ‘t toevallig net aan.
Het is ook gewoon een investering, toch?
En toen dacht jij., die is voor het baassie
Ben ik nu in Rolex-only terechtgekomen zonder dat ik er erg in had?
Volgens mijn vrouw ook een mooie man….
Gefeliciteerd Roy! Mooie aanwinst voor de collectie. Hij stond al lang op je lijstje natuurlijk.
Ziet eruit als een fijne vakantie Ed.
Ja idd, scherp gezien. Het valt in het echt ook snel op moet ik zeggen. Je ziet gewoon dat het afwijkend is, maar zonder direct te zien wát. De lume lijkt toch ook anders te zijn in het donker. Ik dacht eigenlijk dat de PVD 1521 ook gewoon al luminova zou hebben maar in het donker licht hij heel anders op dan de polished variant. Dus misschien dat het toch tritium is. Of het zijn gewoon minder lagen luminova, dat kan ook nog.
Wat ook grappig is als je ze naast elkaar hebt hoeveel kleiner de PVD lijkt. Door het vele zwart verdwijnt er gewoon veel van de 42mm.
Nog steeds blij met je NA? Echt een tof ding!
't kon slechter.