Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Als ik je moet aflossen moet je het zeggen he? Ik heb m’n vakantiehorloge klaar liggen. :wink:

2 maanden geleden :smiling_face_with_tear:

14 likes

Ik stuur je wel even een appje als ik het zat ben, hier.

:wink:

4 likes

Svendborg….

20 likes

26 likes

Mooie omgeving daar!

1 like

En nog even zwemmen, met de haai, na het eten…:shark:

19 likes

Kijk nou eens wie er terug is…

25 likes

So you made the reservation on mp, Sir @HeinW. :sweat_smile:

Veel draagplezier, opnieuw. :partying_face:

Zekers.
Gisteren een etmaaltje constant zware regen, maar nu droog. Echt leuk dat Denemarken.

1 like

Geen gillende meiden in te kleine bikini’s en te grote ……. ?

1 like

Haha klopt, leuke ruildeal. Astron is er uit, was overbodig na binnenkomst van mn omega seamaster x-33…

15 likes

Die is ook cool zeg! :ok_hand:

1 like

Is de cosc versie van de 1521 echt veel ‘beter’ en zijn er cosmetisch grote verschillen?

Ligt eraan wat jij ‘beter’ vindt :wink: hij loopt in ieder geval gegarandeerd binnen COSC specs en dat ben ik bij een (niet later afgeregelde) standaard 1521 nog nooit tegengekomen :sweat_smile: (eerder Seiko territorium :face_with_hand_over_mouth:)

Hij is geborsteld en stukjes gepolijst, maar dat zijn tegenwoordig meer uitvoeringen. De indexen zijn opgelegd, maar dat hebben tegenwoordig ook andere uitvoeringen. En je hebt natuurlijk de wijzerplaat bedrukking. Ik denk dat ik het dan wel zo’n beetje heb gehad? :man_shrugging:

3 likes

Lumed bezel zit ook niet op de standaad behalve bij de militaire toch? En volgens mij krijg je bij de cosc standaard een bracelet en een band? Maar dat weet ik niet zeker. En natuurlijk de prijs :money_with_wings: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Oh ik dácht dat dat ‘gewoon’ de nieuwe bezel was/werd maar ik heb hem inderdaad nog nooit op een classic o.i.d. gezien dus zou kunnen. Maar ook daarvoor geldt dus; ook op andere uitvoeringen inmiddels (zoals de Militaire en MM).

Niet altijd, kan ook met rubber en leer bijvoorbeeld.

Jep, maar het is dan ook het top-model uit de 1521-reeks. En er zijn inmiddels ook weer een hoop limiteds etc die er niet zo ver in prijs vanaf liggen :sweat_smile:

1 like

Over

Gesproken…

Ik vind persoonlijk dat niet echt een meerwaarde hebben. Hoe vaak kom fysiek nou iemand tegen met een mooi horloge, bijvoorbeeld een Squale. Dat gebeurt mijns inziens zo weinig dat de kans dat je dan allebei dezelfde hebt, en ook nog om hebt, wel heul klein is. Dus in dat perspectief heb ik met de standaard 1521 blue ocean ook een limited :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie Staudt! Maar juiste draadje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, excuus. Ik zal hem even verplaatsen.

1 like

Geen probleem! Iedereen is welkom in de kroeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes