Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Tijd voor een Squale dan! :sunglasses:

3 likes

19 likes

Ik heb de lichtblauwe (Azzurro) gehad. Die vind ik de mooiste. :star_struck:

18 likes

Dan gooi ik deze er ook nog even in :wink:

17 likes

Ik vind met name de kleur van de bezel vd onda heel gaaf. Doe mij dan maar de roze variant als we toch bezig zijn :slight_smile:

2 likes

Ik vind alle Onda,s wel mooi en was serieus bezig met de Blu mezzanote maar de roze is veel minder vaak voorkomend en toen ik die gunstig kon kopen heb ik dat gedaan. En het roze is niet zo erg roze zegmaar… als je bv de Tag Heuer Carrera pink ziet die is wel heftiger in de kleur., vind ik ook wel mooi maar iets Te gewaagd voor mij

1 like

Weet er iemand of er al iets bekend is over HFLE 25. :)?

Dat zal wel 2026 worden Als…

Proost, mensen!:beers:

18 likes

How knows. :grinning: Ik heb trouwens dressers, chrono’s en sportswatches maar géén duiker (2 jaar geleden mijn bb58 verkocht).

Ik weet niet zo veel van Squale.

Wat is volgens jou/jullie dan een ideale fijne eerste Squale? (Niks boven 41mm, graag een bovengemiddelde afwerking (als is dat een subjectief criterium) geen plaat in signaal-kleuren en graag op een fijn rubberen bandje).

2 likes
5 likes

Een Sub 39 op een Tropic ofzo?

15 likes

:point_up:

Kast is kleiner dan 42 mm😜

1 like

Al vind ik de Super Squale fijner dragen:

14 likes

:rofl:

Ok true

1 like

Als je Squale zegt, zeg je de 1521 Von Buren kast en eigenlijk hoef je maar 2 Squale,s te hebben., de 1521 classis Black op een zwarte Tropic (Tropic is megasoepel) en een 1521 Blue cosc op bracelet. (De bracelet is prachtig!)

5 likes

Gister heerlijk dagje Rotterdam gehad. Prachtig weer. Eén leuke stad. Bedankt voor de tips. Geen foto’s gemaakt maar wel lekker mij. Ogen uit gekeken. En als kers op de taart nog een leuke vakantie gada watch gescoord in een kekke kleur !

8 likes

Als je 41mm kan hebben dan lukt een 1521 ook nog wel :wink: bovengemiddelde afwerking = COSC, geen signaalkleur dus zwarte COSC. Als ie echt kleiner moet dan 2001 Heritage :ok_hand:

Fijn rubberen bandje, komt goed met de Squale tropic :wink:

3 likes

3x hetzelfde maar dan anders ivm lichtval

17 likes