Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Dank, is voor mij als “niet Squale bezitter” de eerste keer dat ik hier dus per abuis terecht kom. Wilde iets posten in een topic dat bovenaan de lijst stond en net op dat moment schuift dit topic blijkbaar naar boven. Zit hier nu een beetje te scrollen. Wel gezellig :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

23 likes

Pas op, zo begint ‘t, en voor je ‘t weet heb je een hele verzameling Squales! :grin:

7 likes

Buongiorno!:coffee:

Edit:

Helemaal waar! Ik kwam hier ook ooit een keertje ‘effe kijken’. En inmiddels alweer 4 Squales verder!:grimacing:

En heb nu zelfs een TAG Heuer, die eigenlijk een Squale is!:laughing:

17 likes

Tijd voor een Squale dan! :sunglasses:

3 likes

18 likes

Toch wel echt een mooi ding die onda. Ik zou hem niet zo snel in het roze kopen maar blauw/paars zou zomaar eens een keer een optie kunnen zijn.

(Plaatje kwam ik ergens op het forum tegen)

17 likes

Ik heb de lichtblauwe (Azzurro) gehad. Die vind ik de mooiste. :star_struck:

18 likes

Ja ook prachtig! Misschien nog wel mooier inderdaad.

Dan gooi ik deze er ook nog even in :wink:

17 likes

Ik vind met name de kleur van de bezel vd onda heel gaaf. Doe mij dan maar de roze variant als we toch bezig zijn :slight_smile:

2 likes

Ik vind alle Onda,s wel mooi en was serieus bezig met de Blu mezzanote maar de roze is veel minder vaak voorkomend en toen ik die gunstig kon kopen heb ik dat gedaan. En het roze is niet zo erg roze zegmaar… als je bv de Tag Heuer Carrera pink ziet die is wel heftiger in de kleur., vind ik ook wel mooi maar iets Te gewaagd voor mij

1 like

Weet er iemand of er al iets bekend is over HFLE 25. :)?

Dat zal wel 2026 worden Als…

Proost, mensen!:beers:

18 likes

How knows. :grinning: Ik heb trouwens dressers, chrono’s en sportswatches maar géén duiker (2 jaar geleden mijn bb58 verkocht).

Ik weet niet zo veel van Squale.

Wat is volgens jou/jullie dan een ideale fijne eerste Squale? (Niks boven 41mm, graag een bovengemiddelde afwerking (als is dat een subjectief criterium) geen plaat in signaal-kleuren en graag op een fijn rubberen bandje).

2 likes
5 likes

Een Sub 39 op een Tropic ofzo?

15 likes

:point_up:

Kast is kleiner dan 42 mm😜

1 like