Al vind ik de Super Squale fijner dragen:
Ok true
Als je Squale zegt, zeg je de 1521 Von Buren kast en eigenlijk hoef je maar 2 Squale,s te hebben., de 1521 classis Black op een zwarte Tropic (Tropic is megasoepel) en een 1521 Blue cosc op bracelet. (De bracelet is prachtig!)
Gister heerlijk dagje Rotterdam gehad. Prachtig weer. Eén leuke stad. Bedankt voor de tips. Geen foto’s gemaakt maar wel lekker mij. Ogen uit gekeken. En als kers op de taart nog een leuke vakantie gada watch gescoord in een kekke kleur !
Als je 41mm kan hebben dan lukt een 1521 ook nog wel bovengemiddelde afwerking = COSC, geen signaalkleur dus zwarte COSC. Als ie echt kleiner moet dan 2001 Heritage
Fijn rubberen bandje, komt goed met de Squale tropic
Dat ziet er goed uit, genieten man
Gelijk ook even mijn laatste NA hier even voorstellen ook al is het geen Squale, maar dit blijft de gezelligste kroeg
Cheers mannen

Mooi, vooral ook op die zwarte tropic.
Aan COSC of Metas hecht ik geen waarde. Horloges zijn voor mij primair sieraad/hebbeding en pas
secondair tijdsaanduider. (Misschien heb ik daarom weinig toolwatches) Ik wissel iedere dag en of iets al dan niet een paar seconden voor of achter loopt is me om het even.
Klinkt goed!
Wat een rare hobby, een paar uur geleden had ik Squale helemaal niet op mijn radar…
Deze SUB-39 GMT is toch ook wel heel gaaf. Iemand hier?
Zou een mooie aanvulling op mijn huidige collectie kunnen zijn.
Dan is de 1521 COSC de Squale die je moet hebben. Mooi afgewerkte kast (niet te tool maar ook niet te bling), opgelegde indices en een luxe bezel.
Mooi hoor! Dat oranje rubber icm die wijzer… leuk!
Komt mooi bij de brushed kast
Ja hij is tof he! Ja goud blijft iets specifieks… ik vind het wel heel tof. Eigenlijk jammer dat er geen gouden 1521 is. Ik weet zeker dat ik dan weer voor de bijl zou gaan.
Hij is al een paar keer genoemd: een 1521 wil je hebben! Draagt een stuk kleiner dan z’n maat (42mm) op papier doet vermoeden. Verder de kenmerkende Von Buren case, die echt super comfortabel draagt. En een kwalitatief heel goede duiker, die je altijd kunt en wilt dragen. Er zijn heel veel uitvoeringen. Jij kunt natuurlijk zelf het beste inschatten welke voor jou het meest aantrekkelijk is. Veel plezier met uitzoeken!
Gefeliciteerd! Leuke lijn vind ik dat! Paar dagen geleden ook nog even naar gekeken, op Schiphol. De Blancpain x Swatch-lijn vind ik ook heel leuk, trouwens!
Ja, daar is ie hoor! En in deze horecagelegenheid kun je 'm gewoon veilg dragen, ook nog! Nogmaals gefeliciteerd!
Oeff Dat is een mooie zeg! Gefeliciteerd en veel draagplezier
Avond mannen!
Hier nog even wat stappen aan het zetten
Gefeliciteerd
Zwarte 1521 cosc inderdaad. Zelfde als die je hierboven ziet, maar dan zwart. Geweldige afwerking met een mooie mix van brushed en polished gedeeltes. Laat je overigens niet uit het veld slaan door de 42mm. Hij draagt naar mijn mening (en vele anderen) kleiner en heel fijn.
Hele goedenavond allen!
Ik moet bekennen dat ik de hele dag niet aan HF heb gedacht. Vandaag m’n motorrijbewijs opgehaald en de eerste paar honderd kilometers zijn gereden.
Was een leuke dag en ik kom net pas thuis.
Tevens ben ik vandaag vreemdgegaan, terwijl ik aan het rijden was.