Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Maakt niet uit joh… Kon jij ook niet weten. :joy:

5 likes

Goedemorgen heren,
Voor ik bekend werd met het merk Squale, droeg ik nooit horloges op rubber band.
Na de Cosc twee dagen op staal te hebben gedragen, zit ook hier weer een rubbertje aan.
Draagt in mijn optiek toch het beste en mooiste op een 1521 :ok_hand:t2:

20 likes

Aha, zonder het te weten ben ik ben dus keihard ge-influenced. Nou bedankt daarvoor :wink:. (Denk ik) :+1:t2:

2 likes

Echt een topper wmb :heart_eyes:
Fijne vakantie :sunglasses:

2 likes

Ben het wel met je eens dat Tropic rubber het fijnste draagt maar een Squale bracelet is erg mooi, draagt ook prima en het horloge oogt toch wel wat volwassener.

@junior , je kunt het zo heerlijk enthousiast brengen!b😀

En ik doe mee! , hij is irl erg ,dik,

Zit wel wat in hoor… zeker met een hele felle kleur wijzerplaat. Maar je kunt hem s,winters wel mooi op BoR dragen. Kortom als je niet van muurbloempjes houdt dan moet je er gewoon een Doxa ,bij, hebben

Ja dan moet je even 2 weken rustig aan doen :rofl:
Maar de Secret blijft gewoon leverbaar dus kan je later ook nog bestellen

Leuk Hein ! Het is en blijft een bijzonder horloge!

Enn, goede morgen allemaal :slightly_smiling_face:

18 likes

Over welke bracelet heb je het dan? Ik vond de bracelet op de 1545 niet geweldig, erg massief, waardoor ik hem ook het liefst op tropic droeg. Vind een tropic of rubber band heerlijk dragen maar wil er wel altijd ook een bracelet bij om af te kunnen wisselen.

Van de 1521 bedoel ik

16 likes

Die ziet er inderdaad wel goed uit. Ook weer eens wat anders dan de standaard oyster. Is deze helemaal geborsteld? Hij sluit mooi aan bij de kast. Hoe is de sluiting? Bij de 1545 vond ik de sluiting niet heel gebruiksvriendelijk, erg stroef.

1 like

Goeiesmorges!

Alweer zo’n lekker ontbijtje?

15 likes

Buongiorno!:coffee:

15 likes

1 klein stukje chocolade :yum:

1 like

Niet fantastisch. Ook erg stroef. Daarnaast zijn de achterste twee microverstelling gaatjes moeilijk te gebruiken omdat je bij het verstellen de complete duikersverlenging die in de sluiting verstopt zit mee moet duwen naar achteren. Daar is alleen gek genoeg niet genoeg ruimte voor waardoor de duikers verlenging iets schuin omhoog moet en de sluiting niet lekker dicht gaat. Een mega design fout als je het mij vraagt.

Ze komen met 3 verschillende bewerkingen

• helemaal gepolijst
  • gezandstraald
  • gesatineerd met gepolijste delen.

De band is verder erg mooi en staat top op de 1521. Mooie aanvulling als je het mij vraagt. Nu alleen nog een snelverstelling in de sluiting (die wel past :wink:) en klaar!

14 likes

Je kunt hem kopen als polished, brushed, blasted. De sluiting is normaal wat mij betreft. Als die stroef gaat komt dat misschien door de nieuwigheid? Anders mss een klein beetje smeren met wd40 of droogsmeer?
De 1545 bracelet is iig wel anders dan van de 1521

1 like

Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze voor een ‘klem’ mechanisme hebben gekozen. Dat is toch best wel een beetje… ‘oud dated’. Breitling heeft dat lang gedaan. Maar waarom niet voor ‘side pushers’ zoals ze ook al heel lang op de mesh doen?

5 likes

Top, dank voor de info, daar kan ik wat mee. De sluiting van de 1545 is dezelfde zo te zien met die gekke duikextensie.

2 likes

Thanks, ik ga eens kijken naar de verschillende mogelijkheden op de site. Heb me er tot op heden nog niet echt in verdiept :sweat_smile:

1 like

Mooie uitgebreide uitleg, aanvulling op fe vraag!
En idd, een snelwissel systeem op de bracelet en snelverstel op de Clasp zou mooi zijn,

1 like

20 likes

Dankje! Hierdoor blijft de omega wel in de kluis tijdens de vakantie… keuzes….:wink:

Klopt, de combi van brons en blauw is gewoon gaaf! Zeker in de zon…

Vandaag de reisdag, de tudor is ook mee😉

15 likes

Nu op vakantie even Squale-loos

13 likes