Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

titoni ! die zie je niet veel… ooit eens een vintage gehad.

1 like

26 likes

19 likes

21 likes

21 likes

En waar koop ik springbars die niet van 304 zijn? Want ook die van WatchGecko/Zuludiver zijn daarvan :sweat_smile:

1 like

20 likes

Goede ervaring met deze.

Trouwens wel belachelijk dat een winkel als WatchGecko springbars van 304 staal verkoopt. Dan neem je jezelf ook niet serieus.

4 likes

17 likes

Ik gebruik ook alleen deze, tenzij er sprake is van een Seiko. Nieuw horloge in huis, deze pennen er op.

2 likes

avondwisseltje naar de 1521

20 likes

Ja klopt… ik ben er blij mee!

Buonasera, Squale fratelli!

17 likes

Het blijft een beetje een haat liefde verhouding met deze. Ik pak hem alleen wanneer het flink warm korte broeken weer is. Dan vind ik het ook echt leuk. Op dagen zoals vandaag probeer ik het wel maar pakt het horloge me niet.

Al te vaak getwijfels of deze door mag. Maar blijft een lastige knoop om door te hakken.

Het blijft op zich een prachtig ding.

15 likes

Dan is het goed toch? (Als je gewoon te eten hebt verder :crazy_face:)

2 likes

Zal ze eens proberen! :ok_hand: staat alleen niet bij waarvan ze gemaakt zijn dus voor hetzelfde geld is het ook gewoon 304 staal :crazy_face:

1 like

Ja op zich wel… Maar het knaagt toch om voor 5 of 6 dagen gebruik per jaar een horloge te houden.

Als we veel uit blik eten dan lukt het op zich net. :wink:

2 likes

Knakworsten zijn anders ook goed duur geworden!

Hmm ja dat is ook wel erg weinig, die 5/6 dagen kan je ook wel iets anders dragen :sweat_smile: nou hoppatee weg ermee! :stuck_out_tongue_winking_eye: en weer een keer naar de slager :ok_hand: (of ekoplaza wat je ding ook is :face_with_hand_over_mouth:)

1 like

Klopt. Maar af en toe voor een romantisch avondje bij kaarslicht doen we het toch. Wel gewoon yoghurt als toetje dan.

Klopt.

Tja… De knoop is dik bij deze… Of mijn bijl niet scherp genoeg… Binnenkort toch maar eens een middagje hakken… Nog geen idee wat de uitkomst zal zijn.

4 likes

Is ook een geweldig vakantiehorloge, toch? Dan heb je 'm toch al snel een paar weken non-stop om en je bouwt ook een band op met een horloge, zo. Want mooie ervaringen en herinneringen. Zo werkt 't voor mij, in ieder geval.

6 likes