Is dat zo? ,Zal toch wel meevallen? Ik neem aan dat je na 100km geen last heb van dode vingers van de trillingen…
En is zo een Gschock niet enorm dik en lastig icm motorkleding?
Bij mij iig wel, maar ik n strak leren Jack.
En inderdaad, ik vind het hele Forum wel sociaal, komt vanwege de mensen die hier bivakkeren
Ik helaas wel, en dan ook nog eens alleen rechts. Maar dat is bij mij een neurologisch probleempje, helaas.
Ik heb een GAB2100, die zijn niet zo hoog en past prima onder mijn Motorjas en handschoenen. Maar dat zal misschien ook wel aan de kleding liggen. Ik draag een motorjas dat lijkt op een vest van een joggingpak.
Een zomerse strap zou ik op de Cwc doen in uwe situatie. Persoonlijk zou ik er een lekkere zomerklatser bij zoeken. 2 is voor mij echt te weinig . Heb er wel overal nagedacht en zonder de Squale verzameling zou 5 a 6 wel mooi zijn. Eigenlijk zou 6 dan de max moeten zijn, komt goed… ben hier amper 1 jaar… Maar al veel langer horloge geïnteresseerd
Je kunt eens proberen om je 4 vingers met schilderstape met elkaar vast te tapen. Misschien heb je er dan minder last van op de lange afstand. En probeer ontspannen vast te houden, zitten, rijden… Kilometers maken!