Zit zelf met een dilemma luxe probleem twee horloges mee vindt ik ook weer wat.
Dan moet je er altijd weer 1 achter laten in zo’n kluisje welke door iedere schoonmaker of dief te oppennen is.
Hoewel de Explorer natuurlijk een top vakantie horloge is bij alle vakantie activiteiten heb ik toch mijn twijfels deze mee te nemen.
Deze is nu nog zo super netjes en daar hou ik ook wel van, al komen er met de tijd natuurlijk vanzelf wel wat littekens op .
Dus de CWC Ti300 mee naar Italië of de Explorer?
Ik zou het niet kunnen, maar 1 horloge mee op vakantie. Maar ik laat de rolex thuis (of ja, bij de dnk). Geeft veel rust om niet continue te denken dat je wordt gescout.
Ik snap wel wat je bedoelt. Zo heb ik er ook een paar. Ik moet echt serieus gaan kijken om ze eruit te doen.
Maar je zult dit altijd houden als je meerdere horloges hebt. Dat is ook wel het leuke eraan
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om maar 1 of 2 horloges te hebben. Dan raak ik te snel uitgekeken erop. Succes met je keuzes!
Tja voor iedereen weer verschillend
Bij 2 minder keuze stress 1 iets nettere GADA en 1 die wel tegen een stootje ( grab and go quartz)kan is voor mij weer genoeg
Vandaag wederom Squale-loos, want op de motor naar het werk.
Nu ik al een tijdje niet heel actief ben, merk ik pas hoe sociaal dit topic eigenlijk is. Tevens zie ik steeds meer “nieuwe” leden in dit topic. Wellicht niet nieuw op het forum, maar wel in dit topic!
Erg leuk om te zien!
Ik wens jullie een hele fijne start van de week en ik zal proberen om eens niet te vergeten om kiekjes te schieten van Motor & Horloge samen. Dat zal dan geen Squale of ander automatisch horloge zijn, maar een G-Shock. Een automaat op de motor is niet heel gezond voor het horloge, zo heb ik begrepen.
Is dat zo? ,Zal toch wel meevallen? Ik neem aan dat je na 100km geen last heb van dode vingers van de trillingen…
En is zo een Gschock niet enorm dik en lastig icm motorkleding?
Bij mij iig wel, maar ik n strak leren Jack.
En inderdaad, ik vind het hele Forum wel sociaal, komt vanwege de mensen die hier bivakkeren
Ik helaas wel, en dan ook nog eens alleen rechts. Maar dat is bij mij een neurologisch probleempje, helaas.
Ik heb een GAB2100, die zijn niet zo hoog en past prima onder mijn Motorjas en handschoenen. Maar dat zal misschien ook wel aan de kleding liggen. Ik draag een motorjas dat lijkt op een vest van een joggingpak.