Recent toegevoegd? Ik heb een blauwe en groene gehad en zou nu dan ook voor een zwarte gaan waarschijnlijk ‘gewoon’ een SLA021.
Haha koop zelf dan jonguh!
Heb em een keertje kort om gehad en vond hem wel leuk, maar als ik het me goed herinner is de plaat wel mat zwart en dat vind ik minder. Twijfel ook nog of ik hem niet liever in 40mm zou willen (SBGP011), hoewel 37mm voor dit soort horloge waarschijnlijk passender is.
Ik twijfel om de 265 nieuw uit japan te halen. Ben meer van de kleur dan van het zwart. Maar twijfel nog over de 37mm. Keertje een 37mm passen bij Geit&Limoen dan maar.
Ja het is een geweldig horloge de MM, groot en ook een beetje lomp. Ik draag hem niet zo vaak en soms denk ik dat ik liever een sla017 of een sje093 heb. Maar als ik hem dan weet draag ben ik toch weer verliefd. Het is een gek ding
Nog mooier om een van deze twee naast de MM300 te hebben .
Klopt… Maar toch heel draagbaar. En ik vind het op de pols niet enorm ogen. Sinds dat bandje van Uncle Seiko er is (ook in zwart en groen) draag ik de MM300 vrijwel alleen nog maar op die bandjes. Die zijn echt voor elkaar gemaakt en maakt het horloge nog draagbaarder.