Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Recent toegevoegd? Ik heb een blauwe en groene gehad en zou nu dan ook voor een zwarte gaan :+1: waarschijnlijk ‘gewoon’ een SLA021.

Haha koop zelf dan jonguh!

Heb em een keertje kort om gehad en vond hem wel leuk, maar als ik het me goed herinner is de plaat wel mat zwart en dat vind ik minder. Twijfel ook nog of ik hem niet liever in 40mm zou willen (SBGP011), hoewel 37mm voor dit soort horloge waarschijnlijk passender is.

1 like

nee die heb ik al even.

Er staat er sowieso 1 in het blauw. is die niet wat? Uit 2020… Kan misschien nog wel wat vanaf.

4 likes

Ik twijfel om de 265 nieuw uit japan te halen. Ben meer van de kleur dan van het zwart. Maar twijfel nog over de 37mm. Keertje een 37mm passen bij Geit&Limoen dan maar.

1 like

GS, o jee!
Voor je het weet heb je @Fate_Amenable_To_Change hier in de tent😂

4 likes

Dagje geshopt, con las chicas.:dollar::sweat_smile:
Nu lekker chillen, met een ijskoude…

Misschien straks nog even 'n duik…:diving_mask:

Proost, Squalegekkies!:beers:

16 likes

Prijs is redelijk vast maar die kerel schijnt een Squale adept te zijn dus wellicht ziet ie iets in een ruil :grin:?

4 likes

15 likes

Misschien kunnen we @Fate_Amenable_To_Change dan overhalen om lekker te blijven hangen in de kroeg? :stuck_out_tongue_winking_eye: heeft iemand nog iets <39mm liggen voor hem? :slight_smile: :laughing:

3 likes

Sorry, maar deze trend is al even gaande…:innocent:

Wel een mooi exemplaar, ook een sbdx001?

13 likes

Gewoon lekker bezig toch.
Heb het even gemist, nog gefeliciteerd met het behalen van je motorrijbewijs!

Geniet er van en uitkijken!

2 likes

Ah top! gelukkig… Trendsetten is niks voor mij.

yes! van een forumlid kunnen overnemen. Nog zo goed als nieuw! Die gaat niet meer weg!

3 likes

Ikke? Nee joh, heb ook een Doxa :crazy_face:

Das de ‘blauwe’ toch? Of eigenlijk paars :sweat_smile: de 37mm zit gewoon mooi hoor (op 17,5cm in ieder geval)

13 likes

Ja het is een geweldig horloge de MM, groot en ook een beetje lomp. Ik draag hem niet zo vaak en soms denk ik dat ik liever een sla017 of een sje093 heb. Maar als ik hem dan weet draag ben ik toch weer verliefd. Het is een gek ding

3 likes

Die kan het altijd wel leuk brengen… :smirk:

Ik kan de maat evt wel aanpassen hoor :laughing:

7 likes

Nog mooier om een van deze twee naast de MM300 te hebben :wink:.

Klopt… Maar toch heel draagbaar. En ik vind het op de pols niet enorm ogen. Sinds dat bandje van Uncle Seiko er is (ook in zwart en groen) draag ik de MM300 vrijwel alleen nog maar op die bandjes. Die zijn echt voor elkaar gemaakt en maakt het horloge nog draagbaarder.

2 likes

En lekker kort ook​:joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn polst is 18,5cm maar heb ook een 37mm snx en die past me prima dus komt vast goed ter zijner tijd :slight_smile:

1 like

Thanks gozer!

2 likes

Oh, oh, FATE incoming…:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes