@Spollie
Nog een paar plaatjes veur oe
@Archer heeft het ooit voor elkaar gekregen maar dat was geloof ik niet zonder meer mogelijk. En ik geloof ook alleen voor het horloge wat je hebt ![]()
Je kunt ze altijd een mailtje sturen, de ene keer reageren ze dezelfde dag nog en de andere keer gewoon helemaal niet ![]()
PS. Wa bende van plan!? ![]()
Ik heb ook 1x een bezel met insert gekregen, maar dat was een garantiedingetje via Gnomon. Dus eigenlijk heb je niet zo veel aan mijn input. ![]()
Ik dacht dat Long Island losse inserts verkocht, al dan niet origineel voor Squale.
Beetje stil hier…
Iedereen zn Winter straps aan het opzoeken? ![]()
Beetje stil hier…
Ja, ben effe bezig met het afronden van een projectje…
Lees: het bier moet op, want we vertrekken morgen. ![]()
![]()
naar een 1521
De verstandigste keuze, aan jou alleen opvallend of meer ToolWatch ( dan de blasted )
Weten jullie of je ook een losse bezel met insert kan bestellen bij Squale of een van de AD’s?
Ik stuur je een pbtje.
niet origineel voor Squale.
Dat ja ![]()
Tjaaaaaa… Ik ga eerst eens uitzoeken of het kan.
Jij wil een normale bezel op je UCB hè
(neeeh dat zou ik willen)
De verstandigste keuze, aan jou alleen opvallend of meer ToolWatch ( dan de blasted )
De Grimoldi…
Grimoldi
![]()
![]()
![]()
Zie allemaal prachtige plaatjes, wat een plaatjes van horloges voorbij komen. Ik doe mee met een nieuw zomerse strap…
Die doet het goed ![]()
Ik dacht net nog even mn Erica’s Swick bandje op de COSC te zetten voor de leuk. Tot ik zag dat er PVD sluitwerk op zit
, was ik even vergeten. Nouja, rubber it is… proost heren.
Die is wel erughhh mooi
. Veel plezier er mee ![]()
Ook naar gekeken maar uiteindelijk toch voor de Cosc gegaan
geslaagde combo! Nice ![]()
Thanks!
zomerse strap…
Geweldig tof! ![]()