Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

@Spollie
Nog een paar plaatjes veur oe

16 likes

Of een bronzen. (Weer takkeweer hier…)

14 likes

@Archer heeft het ooit voor elkaar gekregen maar dat was geloof ik niet zonder meer mogelijk. En ik geloof ook alleen voor het horloge wat je hebt :sweat_smile:

Je kunt ze altijd een mailtje sturen, de ene keer reageren ze dezelfde dag nog en de andere keer gewoon helemaal niet :joy:

PS. Wa bende van plan!? :crazy_face:

4 likes

Morgen, einde dag, vliegen we helaas weer terug.:airplane:
Dus, nog even genieten!

12 likes

Ik heb ook 1x een bezel met insert gekregen, maar dat was een garantiedingetje via Gnomon. Dus eigenlijk heb je niet zo veel aan mijn input. :sweat_smile:

Ik dacht dat Long Island losse inserts verkocht, al dan niet origineel voor Squale.

2 likes

Beetje stil hier…
Iedereen zn Winter straps aan het opzoeken? :thinking:

1 like

Ja, ben effe bezig met het afronden van een projectje…

Lees: het bier moet op, want we vertrekken morgen. :stuck_out_tongue_winking_eye::beers:

12 likes

U vraagt :wink:

12 likes

De verstandigste keuze, aan jou alleen opvallend of meer ToolWatch ( dan de blasted )

Ik stuur je een pbtje.

2 likes

Dat ja :crazy_face:

Jij wil een normale bezel op je UCB hè :joy: (neeeh dat zou ik willen)

2 likes

De Grimoldi…

19 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zie allemaal prachtige plaatjes, wat een plaatjes van horloges voorbij komen. Ik doe mee met een nieuw zomerse strap…

22 likes

Die doet het goed :+1:

2 likes

Ik dacht net nog even mn Erica’s Swick bandje op de COSC te zetten voor de leuk. Tot ik zag dat er PVD sluitwerk op zit :roll_eyes:, was ik even vergeten. Nouja, rubber it is… proost heren.

15 likes

Die is wel erughhh mooi :+1:t2:. Veel plezier er mee :smiley:
Ook naar gekeken maar uiteindelijk toch voor de Cosc gegaan

2 likes

geslaagde combo! Nice :slight_smile:

2 likes

Thanks!

1 like

Geweldig tof! :ok_hand:

2 likes